نویسنده سریال تلویزیونی «هیات مدیره» گفت: در این سریال فرهنگ آپارتمان نشینی به مخاطبان آموزش داده می شود.

آموزش فرهنگ آپارتمان نشینی با سریال «هیات مدیره»
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین ، علی خودسیانی روز دوشنبه در حاشیه آغاز فیلمبرداری از مجموعه تلویزیونی هیات مدیره در جمع خبرنگاران افزود: در این مجموعه تلویزیونی یکسری خانواده در غالب آپارتمان نشینی با مشکلاتی که در همه جا دائمی است، مواجه می شوند.
وی اظهار داشت: در واقع سریال «هیات مدیره» زمینه ای برای آموزش مخاطب در مورد فرهنگ آپارتمان نشینی است که می تواند برای تماشاگران صددرصد جذاب باشد.
خودسیانی افزود: امروزه حتی در دورترین نقاط کشور برج هایی ساخته شده است که افراد با داشتن خرده فرهنگ هایی دور هم جمع شده و زندگی می کنند که آنها تجربه آپارتمان نشینی را ندارند و این سریال تمامی مشکلات زندگی آپارتمان نشینی و آموزش به افراد به تصویر می کشاند.
وی با بیان اینکه 26 قسمت از مجموعه سریال «هیات مدیره» نوشته شده، تصریح کرد: این سریال 30 قسمتی است مضمونی طنز و کمدی ندارد اما می تواند برای مخاطب جذاب باشد.
نویسنده سریال تلویزیونی «هیات مدیره» افزود: حدود چهار سال در یک ساختمان 60 واحدی زندگی کرده و طی این مدت مدیریت این ساختمان را برعهده داشتم و وارد زندگی تک تک افراد در این ساختمان شدم به همین خاطر آشنایی کامل با مشکلات آپارتمان نشینی داشته و بر اساس آن این سریال را نوشتم.
وی در مورد انتخاب بازیگران گفت: بازیگرانی که در «هیات مدیره» ایفای نقش می کنند کسانی هستند که با آنها زندگی کردم و آشنایی کامل به خصوصیات بازیگران دارم.
نویسنده سریال تلویزیونی «هیات مدیره» افزود: این سریال برای مخاطبان غیر ملموس نیست و می توانند خود را در آن مشاهده کنند.
وی گفت: همه عوامل ساخت «هیات مدیره» تاثیر فراوانی در بهتر شدن این مجموعه تلویزیونی دارند.
ساخت سریال تلویزیونی «هیات مدیره» به کارگردانی مازیار میری امروز(دوشنبه) با حضور رییس شبکه 5 و عوامل و بازیگران این سریال در ساختمانی واقع در غرب تهران کلید خورد.
حدیث میرامینی، احسان کرمی، ثریا قاسمی، مریم امیرجلالی و کمند امیرسلیمانی از جمله بازیگران این سریال هستند.
سریال «هیات مدیره» قصه زوج جوانی را روایت می کند که با نقل مکان به محل جدید درگیر اتفاقات جدیدی می شود.