فیلم «کوپال» به عنوان بهترین فیلم سینمایی جشنواره بین‌المللی هانتینگتون بیچ آمریکا انتخاب شد.

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، «کوپال» به کارگردانی کاظم ملایی بهترین فیلم سینمایی سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی هانتینگتون بیچ آمریکا شد.

جشنواره فیلم هانتینگتون بیچ که از سال 2005 در شهر ساحلی کالیفرنیای جنوبی برگزار می‌شود هر ساله سعی می‌کند که بهترین های سینمای مستقل را به جامعه‌ سینمایی معرفی کند. شب گذشته دوشنبه هفتم اسفند ماه جایزه‌ بهترین فیلم سیزدهمین دوره‌ این جشنواره‌ به فیلم «کوپال» از ایران رسید تا این فیلم بتواند سیزدهمین جایزه‌ بین‌المللی خود را کسب کند.

همچنین خورشید چراغی پور برای فیلم کوتاه «وقت ناهار» به کارگردانی علیرضا قاسمی دیگر نماینده ایران در این رویداد سینمایی بود که توانست جایزه بهترین بازیگری زن را دریافت کند.

«کوپال» اولین اثر سینمایی کاظم ملایی است که در آن بازیگرانی چون لوون هفتوان، نازنین فراهانی، پوریا رحیمی سام و سگی به نام شارون نقش آفرینی می‌کنند. این فیلم هفته‌ آینده با حضور کارگردان فیلم در تازه ترین حضور جهانی خود در بخش مرزهای چهل و ششمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم «بلگراد» به نمایش در می آید.

از جمله عوامل این فیلم سینمایی می توان به مجری طرح: سیامک کاشف آذر، مشاور هنری و طراح صحنه: محمد اکبری، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، طراح چهره‌پردازی: محمود دهقانی، مدیر تولید: میترا مهتریان، مدیر صدابرداری: حامد صمدزاده، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، موسیقی متن: بابک میرزاخانی، تدوین: عماد خدابخش، کاظم ملایی، دستیار اول و برنامه ریز: مهرنوش حسینی، طراح لباس: میترا آسیایی، جلوه‌های تصویری: امیر مهران.

سیزدهمین جشنواره‌ هانتینگتون بیچ از 22 تا 25 فوریه (مصادف با 3 تا 6 اسفند) در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار شد.