پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

تصاویر واقعی از داخل اهرام مصر

اهرام مصر یکی از عجایب هفتگانه ی جهان هستند که معماری و نوع ساخت هوشمندانه آن ها همیشه برای بشر جای سوال بوده است. این اهرام در دورانی که مصر در اوج قدرتش بود و یکی از قدرتمندترین و ثروتمندترین تمدن های جهان بود، ساخته شده اند. اهرامی که در مصر وجود دارند به خصوص اهرام جیزا، یکی از خارق العاده ترین سازه های دست بشر در تاریخ تا به امروز هستند. چیزی که در مورد این اهرام رازآلود بسیار حیرت آور و سوال برانگیز است، اندازه غول آسای آن ها و نحوه ی ساخته شدن آن ها در آن دوران است. هنوز هم با گذشت بیش از هزاران سال از ساخته شدن این اهرام، آن ها سمبل قدرت و شکوهی است که تمدن مصر در گذشته داشته است.

از داخل اهرام مصر

 

برای داشتن درک کوچکی از عجایب اهرام مصر حتما نیاز نیست که به دیدن آنها رفته باشید، حتی اگر عکس های آنها را هم ببینید، کافیست تا این گونه سوال ها به ذهنتان خطور کند. به نظر شما ساخت چنین سازه هایی در آن دوران چطور ممکن بوده است؟ این موضوع کمی دور از ذهن نیست؟ آن ها چطور موفق شده اند چنین سازه هایی به این شکوه و عظمت بسازند؟ هر کدام از این هرم ها از میلیون ها سنگ ساخته شده اند که گاهی وزن بعضی از آن ها به حدود یک تن هم می رسد. پس آن ها چطور در آن دوران بدون داشتن وسایل حمل و نقل توانسته اند این سنگ ها را جابه جا کنند و این چنین دقیق بر روی هم قرار بدهند؟ از دیگر عجایبی که در مورد اهرام مصر وجود دارد شکل دقیق آن هاست که با بیشترین جزییات ممکن تراش خورده است. شاید انسان هایی هوشمند در آن دوران وجود داشته اند که توانسته اند چنین حیرتی به وجود بیاورند، شاید هم آن ها فناوری های پیشرفته ای داشته اند که ما هنوز از وجود آن ها بی خبریم؟

تصاویر داخل اهرام مصر
عکس های داخل اهرام مصر

یک تیم از دانشمندان مدتی قبل خبر از کشف یک حفره ی بزرگ در داخل اهرام مصر در هرم عظیم جیزا دادند که ذهن آن ها را حسابی به خود مشغول کرده است. گفته می شود که هرم خئوپس بین ۲۴۰۰ تا ۲۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح ساخته شده است و ۱۴۰ متر ارتفاع دارد. در داخل این هرم چندین گذرگاه وجود دارد که بزرگ ترین آن ۸ متر ارتفاع دارد و حفره دقیقا روی آن قرار دارد. طبق شواهد ساخت این هرم ۲۰ سال طول کشیده است و مانند این حفره در هیچ کدام از اهرام دیده نشده است.

داخل اهرام مصر
عکس داخل اهرام مصر

باید بدانید که در بین اهرامی که در مصر قرار دارند، اهرام جیزا در نزدیکی قاهره جز هرم های ۳ گانه و از بزرگ ترین سازه های بشر هستند. پدیده ی دخالت موجودات فرازمینی از آن دست پدیده هایی است که همیشه در مورد ساخت اهرام مصر به آن ها نسبت داده شده است چرا که ساخت چنین سازه هایی در آن زمان باید با ابزار بسیار قوی و مدرنی انجام می شده است که با توجه به ابزار محدود آن دوران اصلا این دو با هم جور در نمی آیند.

تصویر قدیمی از داخل اهرام مصر
داخل اهرام مصر | اهرام مصر
سنگی در داخل اهرام مصر
اکتشاف اهرام مصر
هرم های مصر
اهرام در مصر
داخل اهرام در مصر