مثلث آنلاین: کیهان کلهر که در روزهای پایانی فرودین سال 1398 طی چند شب در تالار وحدت به صحنه می‌رود، از تمدید این اجراها خبر داد.

کیهان کلهر کنسرتهایش را تمدید کرد / از بازار سیاه بلیت نخرید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا ، کیهان کلهر با انتشار مطلبی در صفحه شخصی‌اش از تمدید کنسرت‌های فروردین‌ماه خبر داد و از علاقمندان خواست برای جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان به هیچ عنوان از بازار سیاه بلیتی خریداری نکنند.
در صفحه شخصیِ کلهر اینچنین نوشته شده است: «خوشبختانه موفق به تمدید کنسرت‌های فروردین ماه «شهر خاموش» شدیم و تاریخ اجراها تا فردا اعلام خواهد شد.»

در ادامه این متن نوشته شده: «این سلسله اجراها در اوایل فصل تابستان نیز در تهران و دیگر شهرهای کشور به روی صحنه خواهد رفت. از آنجا که رای آقای کلهر همواره بر پایین نگه داشتن قیمت بلیت‌ها و ارتباط همیشگی با مخاطبان و پیگیران جدی موسیقی است، این کنسرت‌ها ادامه خواهد یافت از این رو از شما عزیزان درخواست می‌کنیم که به هیچ وجه از سودجویان بازارسیاه بلیت تهیه نفرمایید.»

کنسرت کیهان کلهر با عنوان «شهر خاموش»و با همراهی کوارتت مینیاتور در روزهای 21، 23، 24 ،26، 27 ،28 و 29 فروردین در تالار وحدت به صحنه می‌رود. بلیت‌های این اجراها اسفند سال گذشته در زمان کوتاهی به فروش رفت. قرار است امروز شنبه 17 فروردین 1398 تاریخ اجراهای جدیدِ کنسرت کلهر اعلام شود.

«شهرخاموش» یکی از مشهورترین آلبوم‌های بی‌کلام کیهان کلهر است که سال 1387 با همراهی بروکلین رایدر رهبر یک کوارتت زهی از کشور آمریکا در سبک موسیقی کلاسیک و خاورمیانه‌ای در قالبی بین‌المللی منتشر شد. آلبوم «شهر خاموش» از چهار قطعه تشکیل شده که قطعه 30 دقیقه‌ای «شهرخاموش» هسته اصلی اثر را تشکیل می‌دهد. این آلبوم پس از انتشار با استقبال خوبی از سوی منتقدان مطرح موسیقی مواجه و پس از آن نیز به عنوان یکی از آثار برتر نشریات و رسانه‌های معتبر موسیقی در جهان معرفی شد.

در کنسرت «شهر خاموش» پدرام فریوسفی نوازنده ویولن، نیلوفر محبی نوازنده ویولن، میثم مروستی نوازنده آلتو، آتنا اشتیاقی نوازنده ویولنسل ازجمله نوازندگانی هستند که در قابل کوارتت زهی "مینیاتور"، کلهر را همراهی می‌کنند.