شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه دو عنوان فیلم سینمایی ایرانی موافقت کرد که یکی از آن‌ها فیلم سینمایی «بمب یک عاشقانه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی پیمان معادی است.

یک بمب در شبکه سینمایی خانگی منتشر می شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، در جلسات اخیر شورای پروانه نمایش خانگی، برای فیلم‌های سینمایی ایرانی «بمب یک عاشقانه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی پیمان معادی و «ماموریت غیر ممکن» به تهیه‌کنندگی محمود فلاح و کارگردانی یعقوب غفاری پروانه نمایش خانگی صادر شد.

شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی، برای مجموعه «بالش‌ها(فصل۲)» به تهیه‌کنندگی مجید حسنی و کارگردانی احمد درویشعلی پور، «پسر» به تهیه‌کنندگی مهدی فردقادری و کارگردانی نوشین معراجی و «قصه‌های باد» به تهیه‌کنندگی حمید جمدر و کارگردانی علی صفائیان پروانه ساخت صادر شد.

فیلم سینمایی «بمب یک عاشقانه» در 14 آذر 97 روی پرده رفت و در نهایت به فروش شش میلیارد و 865 میلیون تومانی دست پیدا کرد. پیمان معادی، لیلا حاتمی، سیامک انصاری و حبیب رضایی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

دیگر فیلمی که پروانه نمایش خانگی دریافت کرد، «ماموریت غیرممکن» است که از بازی خوانندگانی چون حامد همایون و امیرعباس گلاب بهره برده است. این فیلم بهمن 97 در سینماهای سراسر کشور روی پرده رفت، 585 میلیون تومان در گیشه فروخت.

57243