ضبط بخش‌هایی از فیلم سینمایی «مرد نقره‌ای» در کشور ترکیه آغاز شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

«مرد نقره‌ای» به ترکیه رسید+عکس

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، با کلید خوردن رسمی مراحل تولید فیلم سینمایی «مرد نقره‌ای» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» و ضبط بخش‌هایی از آن در کشورمان، حالا ضبط بخش‌های دیگری از این اثر سینمایی در کشور «ترکیه» و با حضور بازیگران ایرانی و ترک آغاز شده است.

«مرد نقره‌ای» که پیش از این با عنوان «سبز، سفید، قرمز» وارد مراحل پیش‌تولید شده و اخیرا تغییر نام داده است، تازه‌ترین اثر سینمایی «محمدحسین لطیفی» است که به تهیه‌کنندگی «پرویز امیری» و با موضوع پرچم ایران، هویت ایرانی و افتخارآفرینی نوجوانان و جوانان کشورمان در دست تولید قرار دارد.

مهدی سلطانی، بهاره کیان افشار، ایرج نوذری، نادر سلیمانی و بهنوش بختیاری از جمله هنرمندان حاضر در این فیلم سینمایی  هستند؛ همچنین، «شیدا ترزی اوغلو، ادیپ توت‌ آل، مصطفی یاباش، آلینا آل و زینب کالع و عارف گونگور» بازیگران ترکیه‌ای این پروژه سینمایی هستند که به ایفای نقش در فیلم جدید لطیفی می‌پردازند.

فیلم‌هایی با مضامین ملی و هویت ایرانی در سینمای ما کمتر ساخته می‌شود این در حالی است که سینمای غرب در سال آثار متعدد و فراوانی را با محوریت غرور و هویت ملی این کشور تولید می‌کند. مضامین ورزشی نیز یکی از بهترین سوژه‌های ساخت فیلم با محوریت هویت ملی است.