مراسم رونمایی سریال کرگدن با حضور عوامل این اثر در بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مراسم فرش قرمز و رونمایی از اولین قسمت سریال «کرگدن» به کارگردانی «کیارش اسدی‌زاده» ، عصر پنجشنبه ۱۶ آبان طی مراسمی در سالن زنده‌یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی با حضور تهیه کننده، کارگردان و تعدادی از بازیگران و عوامل این سریال شبکه نمایش خانگی برگزار شد.

این مراسم از ساعت هفده و با عبور عوامل و بازیگران این سریال اکشن اجتماعی از فرش قرمز و انجام بخش فتوکال آغاز شد.

در ادامه، مراسم رونمایی قسمت اول سریال شبکه نمایش خانگی «کرگدن» در داخل سالن عباس کیارستمی پیگیری شد. در ابتدا یک کلیپ موزیکال با حضور تعدادی از بازیگران این سریال به نمایش در آمد و در ادامه این بخش، با دعوت محمد رسولی، مدیر فیلم برداری پروژه که اجرای برنامه را به عهده گرفته بود، صادق یاری تهیه‌کننده این سریال، به روی صحنه آمده و اظهار داشت: کرگدن، پنجمین کار موسسه سرورسانه پارسیان و البته دشوارترین آنها بود که تلاشی شبانه روزی همه عوامل را می طلبید. 

در ادامه کیارش اسدی‌زاده  کارگردان کرگدن هم به روی سن آمده و گفت: امشب برای من شب مهمی است چرا که تیم سازنده کرگدن با تلاش برای حفظ احترام مخاطب و انجام کاری که تا پیش از این در آثار ایرانی دیده نشده است، هشت ماه برای لحظه لحظه این سریال زحمت کشید. همه ما این پروژه را دوست داریم و امیدواریم مردم ایران با آن ارتباط برقرار کنند.

بیشتر بخوانید:

پوستر «کرگدن» با تصویری از سارا بهرامی و مصطفی زمانی

جزئیات توسعه بصری پروژه «یانو»

او در ادامه از گروه بازیگران سریال حاضر در مراسم دعوت کرد تا روی صحنه بیایند و گفت: گروه بازیگران و پشت دوربین سریال «کرگدن» درجه یک بودند و لحظه لحظه قلب‌شان برای کار می‌تپید. نمایش کلیپی از این سریال در ابتدای این مراسم به درخواست من و برای نمایش حال و هوای عوامل این کار بود.

پس از آن به دعوت کارگردان بازیگران سریال کردگدن که در سالن حضور داشتند به روی صحنه آمدندو وی تصریح کرد: تعداد زیادی از بازیگران هم در اینجا حضو رندارند که تلاش بسیار زیادی برای این مجموعه انجام داده اند.

مصطفی زمانی یکی از بازیگران اصلی این مجموعه، با حضور روی سن در جملاتی کوتاه گفت: بازی در سریال کرگدن را یکی از بهترین اتفاقات کارنامه بازیگری من است. از همکاری با این گروه بی‌نظیر و حرفه‌ای لذت بردم و امیدوارم تلاش‌های تمام اعضای عوامل پروژه نتیجه داده باشد و نتیجه کار مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

پانته‌آ پناهی‌ها هم خیلی موجز و کوتاه از همه گروه بابت زحمات‌شان تشکر کرد.

در ادامه قسمت نخست از مجموعه شبکه نمایش خانگی کرگدن روی پرده رفت و پس از آن هم صادق یاری بر روی سن حاضر شده و از مهردا کوروش نیا و علی اصغری، نویسندگان این اثر تقدیر کرد.

کیارش اسدی‌زاده کارگردان، صادق یاری تهیه‌کننده، مهدی یاری مجری طرح، مهرداد کوروش‌نیا و علی اصغری نویسندگان سریال به همراه مصطفی زمانی، پانته‌آ پناهى ها، الهام کردا، هدی زین‌العابدین، پوریا رحیمی‌سام، بانیپال شومون و محمد امین بازیگران پروژه، میلاد کیمرام، حبیب رضایی، نیما اقلیما، مسعود قراگزلو و مصطفی قدیری از جمله دیگر چهره‌های شناخته شده و مهمانان این مراسم بودند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: ۵ جوان، به‌واسطه مهارت‌هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند و این سرآغاز رفاقت بین آن‌هاست، فارغ از اینکه چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پرقدرت طراحی‌ شده است و ماجراهای غیرقابل پیش‌بینی را رقم می‌زنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی این پروژه، د رحالی که لوح فشرده این سریال از روز شنبه 18 آبان ماه در سراسر کشور صورت می گیرد، اما پخش دیجیتال قسمت اول سریال «کرگدن» از ظهر روز گذشته (پنجشنبه ١٦ آبان ماه) آغاز شده است و سامانه uproad.ir تنها مرجع رسمی دانلود قانونی و حلال «کرگدن» خواهد بود. تماشای آنلاین این سریال نیز هر هفته و همزمان با پخش در شبکه نمایش خانگی، از طریق سرویس وی‌اودی فیلیمو امکان پذیر است.

پخش «کرگدن» بر عهده موسسه سرو رسانه پارسیان است.