بیوگرافی کامل مهدی احمدوند خواننده ایرانی و همسرش+ عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهدی احمدوند یکی از خوانندگان جوان کشور است که آلبوم هایش حسابی سرو صدا به پا کرده است. در این مطلب زندگینامه و بیوگرافی احمدوند را برای علاقه مندان معرفی می کنم. مهدی یک دهه هفتادی تمام عیار است که در یکی از روزهای زمستانی به دنیا آمده است. تاریخ تولد این خواننده خوش صدا به تاریخ بیست و نه بهمن هزار و سیصد هفتاد ( 29/11/1370 ) ثبت شده است. وی علاوه بر خوانندگی، ترانه سرایی هم می کند. در اغلب موارد اشعار ترانه های مهدی توسط خودش سروده می شود. وی دستی هم در آهنگسازی دارد و گهگاهی در این زمینه هم فعالیت می کند.

 

مهدی احمدوند در مورد زادگاهش می گوید: در شهر کرج به دنیا آمدم و در همان شهر هم بزرگ شدم. در حال حاضر 27 سال دارم و منتظر تولد 28 سالگی در همین روزها هستم.( شنیدن بیوگرافی مهدی احمدوند از زبان خودش حس و حال دیگری دارد) . او می گوید:  قد و وزن مهدی احمدوند چقدر است؟ این سوالی است که اغلب از من پرسیده می شود. راستش دانستن اینکه چند سانتی متر هستم و یا ترازو چه عددی را برایم ثبت می کند، خیلی برای طرفداران جای سوال دارد. جالب اینجاست که تا به حال چندان به این موضوع حساسیت نشان ندادم.

مهدی احمدوند اصالتاً اهل کجاست ؟

22

مهدی احمدوند طرفداران پر  پا قرص زیادی دارد که دوست دارند زیر و بم زندگی اش را بدانند. بالاخره سلبریتی شدن اینها را هم دارد. در مورد اصالت خانوادگی و ریشه ابا اجدادی مهدی همیشه تردیدهایی وجود داشته است. با توجه به اینکه خواننده جوان مان زاده و بزرگ شده استان البرز است، عده ای او را اصالتا کرجی می دانند. پدر مهدی همدانی است ولی به استان البرز سفر کرده است. در واقع اگر بخواهیم بگوییم مهدی احمدوند اصالتا اهل کجاست؟ نمی توانیم اصالت همدانی وی را نادیده بگیریم. بدون تردید وی اصالتا همدانی است ولی در کرج چشم به جهان گشوده است.

 

 اسم همسر مهدی احمدوند چیست؟

 

مهدی احمدوند یک دهه هفتادی فعال است که به زندگی خانوادگی علاقه زیادی دارد. اسم همسر مهدی احمدوند این روزها خیلی سر زبان هاست. تقریبا در همه صفحات مجازی تصویر و اسم همسر مهدی منتشر شده است. قبل از اینکه بخواهیم نام همسرش را فاش کنیم، باید بدانیم که آیا مهدی احمدوند ازدواج کرده است ؟ جالب است بدانید که این خواننده خوش صدا تا کنون به صورت رسمی ازدواج نکرده است.  در واقع خبری از ازدواج رسمی وی رسانه ای نشده است. علاوه بر آن تاکنون اطلاع موثقی از نامزد کردن تک ستاره موزیک پاپ ایران نیز، منتشر نشده است. تصاویری تحت عنوان همسر مهدی احمدوند در فضای مجازی دست به دست می شود. این تصویر مهدی را در کنار یکی از طرفداران خانم نشان می دهد اما برخی به اشتباه وی را همسر مهدی می دانند. تصویر منتشر شده هیچ نسبتی با احمدوند ندارد.

تحصیلات مهدی احمدوند چیست؟

33

مهدی احمدوند از هنرمندان جوان و خوش صدای ایران زمین است. حضور موفق این خواننده بنام در میان طیف وسیعی از خوانندگان جوان، نشان می دهد که مهدی خوب توانسته با جوانان ارتباط برقرار کند. به شخصه تصور می کنم تحصیلات مهدی احمدوند باید در حد تحصیلات دانشگاهی باشد ولی به طور موثق اطلاع دقیقی از سطح تحصیلات مهدی در دست نیست. کتمان ماندن اطلاعات تحصیلی مهدی نشان می دهد که وی علاقه ای به انتشار مسائل حاشیه ای ندارد. همینجا از هم کلاسی های مهدی درخواست می کنم در کامنت ها، اطلاعات خودشان را با ما در میان بگذارند. دوستان مدرسه ای بیشتر از حال هم اطلاع دارند.

آلبوم خانوادگی یک دهه هفتادی با حال

44

مهدی احمدوند بارها تصاویری از خانواده اش را در فضای رسانه ای انتشار داده است.  تصویری دوست داشتنی از مهدی در کنار پدر بزرگوارش را حتما دیده اید. طرفداران به دنبال هر اطلاعی از زندگی شخصی این هنرمند محبوب و مردمی هستند. هر اطلاعی از عکس خانواده اش، برادر، پدر ، مادر و خواهر مهدی احمدوند بسیار مورد توجه دوستداران و طرفدارانش قرار می گیرد.

اخیرا ویدیویی در شبکه های مجازی پخش شده که در آن برادر مهدی احمدوند اقدام به بازخوانی یکی از ترانه های او کرده است. محمد احمدوند برادر مهدی در این ویدیو با صدایی نه چندان دلپذیر ترانه خوانی کرده است. با توجه به ناموزون بودن صدای محمد ، به نظر می رسد این دو اصلا شباهتی به هم ندارند. واقعیت اینجاست که محمد اصلا برادر مهدی نیست و فقط یک تشابه ساده در نام فامیل این دو فرد دیده می شود. خواننده ویدیوی کذایی کمی خوشمزگی کرده و خودش را برادر مهدی جا زده است. البته این قضیه جنبه شوخی داشته و نوع خواندن ترانه مثلا برادر مهدی هم این موضوع را تایید می کند.

آیا عکس ماشین مهدی احمدوند را دیده اید؟

55

لازم به ذکر است که خواننده جوان موسیقی پاپ کشور هنوز مجرد است. برخی از رسانه ها با انتشار تصویر مهدی در کنار یکی از هواداران زن سعی در شیطنت هایی داشتند که توسط وی تکذیب شد. در  واقع بعضی ها دوست دارند مدام شایعه سازی کنند. برای مثال مهدی در موزیک ویدئوی آهنگ دیوونه از یک ماشین خیلی لوکس استفاده کرده و عکس ماشین مهدی احمدوند هم منتشر شده است. اینکه آیا این ماشین با حال متعلق به مهدی است یا نه اطلاعی در دست نیست. در واقع حتی نمی دانم ماشین مهدی احمدوند در حال حاضر چیست؟ به نظر می رسد مهدی علاقه ای به افشا کردن این قضیه ندارد. پس ما هم خیلی پیگیر نمی شویم.

قضیه همکاری مهدی احمدوند و سامان جلیلی چیست؟

 

در بیوگرافی مهدی احمدوند از زبان خودش می خوانیم که: اولین کاری که ساختم را با نام" دوست دارم" که شعر و آهنگسازی و همچنین تنظیم کار را خودم انجام دادم. اما اولین آهنگی که برای شخص دیگری تنظیم کردم با نام " تاوان" برای دوست و همکار خوبم سامان جلیلی بود.

مهدی علاقه به موزیک دارد و برای همه طرفدارانش می خواند. مخاطب ترانه های مهدی شخص خاصی نیست و این موضوع را خودش نیز بارها یادآوری کرده است. وی یکی از طرفداران پر و پا قرص شادمهر عقیلی است و توانایی خوانندگی و نوازندگی او را بسیار دوست دارد.

مهدی احمدوند و سامان جلیلی از همان آهنگ "تاوان" شروع شد. این آهنگ بسیار خوش درخشید. خیلی ها معتقدند تنظیم خوب مهدی موجب درخشش فوق العاده " تاوان " شده است.  خود مهدی در این باره می گوید: سامان جلیلی فردی با توانایی های بالاییه و من فقط کار را تنظیم کرده ام. من همیشه میگم که سامان جلیلی با هر شخص دیگری هم که کار می کرد همینقدر موفق و محبوب می شد.

آهنگ های مهدی احمدوند

مهدی احمدوند آهنگ های زیادی را روانه بازار کرده که همگی با استقبال خوبی روبرو شده اند. " ساعت 7 " از زیباترین آلبوم های این خواننده خوش صدای کشور است. همه فعالیت های موسیقی و ترانه سرای و آهنگسازی مهدی مجاز است و وی هیچ فعالیت خارج از عرف و زیر زمینی در زمینه موسیقی ندارد. مهدی احمدوند فعالیت خود را از 14 سالگی شروع کرد. در ابتدا وی علاقه شدیدی به نواختن ویولون داشت ولی بعدها جذب خوانندگی شد. برخی از آهنگ های مهدی احمدوند اینها هستند:

  • عشق اول
  • بغض
  • روانی
  • خلسه
  • دیوار
  • نرو
  • فرهاد
  • من و تو
  • آلبوم ساعت هفت

برای دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند میتوانید به سایت موزیک ها ( Musicha.Net ) مراجعه کنید.