کاظم نوربخش بازیگر سریال نون خ با حضور در برنامه «شهر امن» با روایت خاطره ای از تصادفش از شهروندان خواست تا به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.

تصادف بازیگر سریال نون خ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

تصادف بازیگر سریال نون خ 

به گزارش سایت فردا،  کاظم نوربخش بازیگر سریال نون خ با حضور در برنامه «شهر امن» با روایت خاطره ای از تصادفش از شهروندان خواست تا به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.

تهیه کننده سریال «نون.خ» در صفحه اینستاگرامش نوشت:

دوستان اهل ' هنر ' و هنر دوستانی که آن را دنبال میکنند ، خوب میدانند که به پایان رسیدن سه فصل از یک سریال ؛ گویی به پایان رسیدن سبکی از زندگیست ...

و در پایان فصل سوم 'ن خ'  ؛ اینک ما یک خانواده ی بزرگ هستیم ..

باور کنید هرگز اغراق نخواهد بود،  اگر بگویم مردم نازنینمان عضو مهمی از این خانواده ی بزرگ اند. 

چرا که به حق ؛ برترین دلیل انگیزه ، شوق ، صبوری و عزم راسخ و پایداری گروه سازنده ی 'ن خ'  بوده اند ..

از صبر و استواری در روزهای سخت و سرد زمستان ای حرف میزنیم که آمیخته با ده ها خبر تلخ و روزهایی تلخ تر و طاقت فرسا در مواجهه با ویروسی ترسناک بود..

پروردگار بزرگ را شاکرم ، که برکت و رحمت واسع اش؛  در تمام این روزها ، شامل حالمان بود.

نگرانی هایمان با یاد و نامش کمرنگ میشد و جانمان با صفات رحیمیت اش تازه .

سپاسگزارم از گروه کارگردانی سریال به ویژه 'سعید آقاخانی' دوست داشتنی که آنقدر حرفه ای بود که در تمام لحظات ضبط و تدوین سریال ، تا لحظه ی آخر حاضر بماند.. 

سپاسگزارم از نویسنده سریال 'امیر وفایی'  عزیز که در هر سه فصل با آرامش و متانت ، بازخوردها را به دقت تماشا کرد و آگاهانه دست به قلم برد..

سپاسگزارم از همه عوامل حرفه ای و درجه یک پشت دوربین و تیم تولید و تدارکات 'ن خ'  ؛ که لحظه ای تلخی و سردی نکردند و شبانه روز در خدمت گروه ماندند..

سپاسگزارم از مدیران فرهیخته و دانای تلویزیون و به ویژه شبکه یک سیما که ' ن خ ' را مانند فرزندی عزیز از فصل یک ، همراهی کردند .

و سپاسگزارم از تک تک بازیگران سریال؛ به ویژه

کورد های نازنینمان که کلماتم برای نوشتن از این حجم از مردانگی و همدلی و مهربانی شان تاب نمیاورد..

صبح هنگام ترس ها و دغدغه هایشان را در خانه جا میگذاشتند و کوله باری از عشق و مهر به دست میگرفتند و به گروه 'ن خ ' میپیوستند ... 

و قدردانی می کنم از تیم پس از تولید که شبانه روز کوشیدند تا سریال با کیفیت خوب روانه آنتن شود

و چقدر آرزومند همکاری دوباره هستم با گروه بی نظیرم .. که اگر نور لطف خداوند باز بر ما تابید و یکبار دیگر آوردن لبخند بر لب هم میهنان قسمتمان شد ؛ با عشق و شوری وصف ناپذیر فصل چهارم 'ن خ' را نیز به آنان پیشکش خواهیم کرد..

و چقدر بی مقدار است واژه ی تشکر از محبت و همراهی و استقبال بی اندازه ی مردم  با صفایمان 

آنها که عشق به لبخندشان دلیل امید و حر‌کت ما بود ، حتی در روزهایی سخت کرونایی که گروه 'ن خ' باید جانش را به دست میگرفت و به صحنه میامد ..

از ته دل برایتان تداوم این خنده ها را آرزو میکنم که در همیشه ی تاریخ لایق آن بوده و هستید .