سکانسی از سریال گیسو با بازی گلزار و هانیه توسلی را ملاحظه می کنید.

سوتی خجالت آور محمدرضا گلزار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش سایت فردا، محمدرضا گلزار بازیگر و سوپراستار سینمای ایران متولد 1 فروردین 1356 در تهران و فرزند سوم خانواده اش است. وی 44 سال سن دارد.

پدرش پرویز گلزار ،مهندس مکانیک و مادرش شهناز گلزار خانه دار می باشد، وی یک برادر بزرگتر به نام علیرضا دارد که مهندس عمران است. خواهر بزرگتر به نام آتوسا مترجم زبان آلمانی و یک برادر کوچک تر به نام بردیا مترجم زبان انگلیسی دارد. او اصالتا آذربایجانی است و در مورد اصالتش گفته است : با افتخار تورک هستم، آذری هستم فامیلی ام گلزار آذری می باشد.

قد و وزن محمدرضا گلزار

 177 سانتی متر قد و 88 کیلو وزن دارد.

تحصیلات محمدرضا گلزار

گلزار دوره دبیرستان خود را به تحصیل ریاضیات پرداخت و پس از آن برای قبولی در دندانپزشکی کنکور تجربی داد اما قبول نشد. به همین خاطر به تحصیل در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد تهران پرداخت. وی رتبه 5 دانشگاه آزاد را کسب کرده بود.

محمدرضا گلزار

شروع فعالیت بازیگری

فعالیت هنری آقای گلزار با فیلم سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری در سال 1379 شروع شد. گلزار نحوه شروع فعالیت خود در این فیلم را به کافی شاپی در خزرشهر ربط می دهد که در آنجا ایرج قادری را دیده و او به گلزار پیشنهاد بازی در فیلم سام و نرگس را داده است. محمدرضا گلزار پس از آن نیز توانست با فیلم های بالای شهر پایین شهر و زمانه بخوبی خود را معرفی کند.فیلم های آتش بس و توفیق اجباری گلزار را به اوج شهرت و محبوبیت رساندند. محمدرضا گلزار با دستمزدی حدود یک میلیارد تومتن برای 5 ماه بازی در سریال عاشقانه از گران قیمت ترین بازیگران سینمای ایران است.

بازی جذاب در کنار امین حیایی این دو را به یک زوج هنری معروف تبدیل کرده بود که در دهه 80 بسیار مورد استقبال بودند همچنین اکنون. یک نکته جالب در رابطه با گلزار این است که او در اکثر فیلم هایش استایل و پوشش را خودش طراحی و انتخاب می کند.

فعالیت در حوزه موسیقی

وی اولین بار نواختن موسیقی را در سال 1376 با گروه آرین که از معروف ترین باند های موسیقی در دهه 80 بودند به عنوان گیتاریست شروع کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته‌است. پس از کمرنگ شدن گروه آرین گلزار بند دارکوب را با رامین نصریانی و دیگران راه‌اندازی کرد. وی هم اکنون یک گروه موسیقی به نام ریزار REZZAR دارد که مخفف نام خودش می باشد.

شغل های محمدرضا گلزار
علاوه بر مهارت بی بدیل وی در امور موسیقی، خوانندگی و بازیگری، از جمله دیگر مهارت های وی می توان به موارد زیر اشاره نمود: مربی بدنسازی، فتو مدل، مدیریت مکن های مختلف، کار در زمینه پوشاک و..

رضا گلزار سوپر استار ایرانی را باید سردمدار انواع مشاغل ایرانی دانست. وی یک کلوپ زیبایی ویژه مردان راه انداخته است مدیریت رستوران انار واقع در جردن گلفام را بر عهده گرفته و با یک برند مکزیکی به نام اکلیپس در تولید پوشاک شریک شده است در ضمن فروشگاه ورزشی به نام گو اسپورت از نمایندگی فرانسه هم دارد که به شعبه دوم رسیده است. او همچنین مرکز سولاریومی به نام سان پینت در دبی دارد و شنیده ها حکایت از حضور وی در برج سازی و بساز بفروش نیز دارد. وی همچنین با برند ریزار روور به طراحی داخلی اتومبیل های لوکس نیز می پردازد.

محمدرضا گلزار همچنین برای برنامه برنده باش نیز مجری بوده است.

ازدواج و همسر محمدرضا گلزار

گلزار در مصاحبه ای که چند سال پیش با تی وی پلاس داشت گفت: (حتما ازدواج خواهم کرد.) ولی هنوز اخباری مبنی بر ازدواجش منتشر نشده است.

پس از اکران فیلم آتش بس در دهه 80 سایعه ازدواج محمدرضا گلزار و مهناز افشار که هردو از سوپراستار های به نام هستند منتشر شد که طولی نکشید تا این خبر از طرف هر دوی آنها تکذیب شد.

همچنین پس از انتشار فیلم سلام بمبئی نیز خبری مبنی بر ازدواج گلزار با دیا میرزا بازیگر معروف بالیوود منتشر شد. که با واکنش شدید محمدرضا گلزار مواجه شد ، گلزار در این واکنش در صفحه اینستاگرامش نوشت :