باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات اخیر سرمربی پرسپولیس، بیانیه ای منتشر کرد.

بیانیه باشگاه استقلال علیه یحیی گل محمدی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یحیی گل محمدی در مصاحبه ای به مدیرعامل باشگاه استقلال خرده گرفته و حسابی اقدامات اخیر یحیی گل محمدی و باشگاه تحت مدیریتش را مورد نقد قرار داد. او با اشاره به بودجه کلان تعیین شده برای استقلال، خواستار انتشار رقم قراردادهای دو تیم شد و ابراز تاسف کرد که رقیب تمرکز خود را روی این تیم گذاشته است. در واکنش به این اظهارات، باشگاه استقلال نیز دقایقی پیش یک بیانیه صادر کرد.

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است: "به آقای یحیی گل‌محمدی متذکر می‌شویم که در خصوص باشگاه استقلال اظهار نظر ننمایند. این برای چندمین بار است که وی در خصوص باشگاه استقلال مصاحبه کرده و لازم است که به این رفتار غیر حرفه‌ای خود پایان دهند."

باشگاه استقلال همچنین از فدراسیون فوتبال درخواست برخورد با سرمربی حریف را کرد. در ادامه بیانیه آبی پوشان آمده است: "از فدراسیون فوتبال انتظار داریم در آستانه آغاز فصل جدید با این گونه اظهار نظرهای حاشیه ساز مقابله کند."

آخرین تقابل یحیی گل محمدی با استقلال در دربی اخیر بود که به جنجالی ترین شکل ممکن برای سرمربی سرخ پوشان به پایان رسید. حال با شرایطی که به وجود آمده باید دید که در دربی فصل آینده تقابل دو طرف به چه شکل خواهد بود.