رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان خراسان رضوی گفت: بزرگ‌ترین پیست دوچرخه‌سواری روباز کشور در مشهد رونمایی می‌شود.

 بزرگ‌ترین پیست دوچرخه‌سواری کشور در مشهد آماده شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهدی روزبهان با بیان اینکه همزمان با هفته تربیت بدنی، بزرگ‌ترین پیست روباز دوچرخه‌سواری کشور در مشهد افتتاح می‌شود، اظهار داشت: این پیست دوچرخه‌سواری به منظور ترویج و گسترش این رشته ورزشی و استفاده خانواده‌ها به‌ویژه بانوان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: این پیست در بازار مجیدیه مشهد ( بازار خودرو) به عنوان بزرگ‌ترین پیست دوچرخه‌سواری کشور با حدود 5 کیلومتر مسیر دوچرخه‌سواری افتتاح می‌شود.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان خراسان رضوی ادامه داد: این پیست با وجود نگهبان و بدون حضور وسایل نقلیه برای خانواده‌ها به‌ خصوص بانوان مکانی بسیار امن است و تلاش داریم تا ساعت استفاده آن را به نحوی برنامه‌ریزی کنیم که در همه ساعات بتوان از آن استفاده کرد.

روزبهان با اشاره به برنامه‌های دیگر این هیات در هفته تربیت بدنی، متذکر شد: مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی این استان با حضور نزدیک به 90 دوچرخه‌سوار جمعه هفته جاری در مشهد برگزار می‌شود.

وی در خصوص برگزاری تورنمنت بین‌المللی دوچرخه‌سواری در این استان گفت: برگزاری این تور قطعی است و از لحاظ مالی و اسپانسر مشکلی برای برگزاری این تور نداریم، تمام شرایط برای برگزاری آن مهیا شده، تنها به دنبال ارتقای سطح این مسابقات با ثبت آن هستیم.