مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: جایگاه فعلی تیم در جدول لیگ برتر فوتبال به هیچ وجه در شان نام باشگاه نیست.

تراکتورسازی نباید در این شرایط بماند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین  مصطفی آجورلو پس از پیروزی تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان در رختکن تیم حاضر شد.

وی خطاب به بازیکنان تیمش گفت: 2 نیم‌فصل پنجره نقل‌وانتقالاتی ما بسته بود و هیچکس به ما کمکی نکرد ولی عیبی ندارد ما خودمان تلاش می‌کنیم تا تراکتور را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

وی افزود: مقابل استقلال خوزستان عملکرد بسیار زیبایی به نمایش گذاشتید و من از تک‌تک شما ممنونم. کادر فنی، بازیکنان و بقیه اعضای تیم برای این تیم تلاش کردید و زحمت کشیدید. اطمینان داشته باشید که اگر خودتان را باور کنید به طور حتم به جایگاه واقعی تراکتور خواهیم رسید.

مدیرعامل باشگاه خاطرنشان کرد: فقط کافی است شما ۵،۶ برد پیاپی کسب کنید تا باور کنید می توانید بهترین باشید. من از همه شما تشکر میکنم که دست به دست هم دادیم و نیم‌فصلی سخت پشت سر گذاشتیم. همانطور که خدا وعده داده بعد هر سختی آسانی است و حالا باید دست از تلاش بر نداریم تا به پله های بالایی جدول برسیم.

آجورلو تصریح کرد: من چند ماه است که درگیر موضوع قراردادهای مالی با اسپانسرها هستم تا شما مشکل مالی نداشته باشید و به لطف خدا تمامی مشکلات هم حل خواهد شد. فقط لازم است شما در زمین مسابقه بهترین نتایج را کسب کنید تا هواداران هم با روحیه بیشتری در طرح های اقتصادی، باشگاه را همراهی کنند. جایگاه فعلی تیم به هیچ وجه لایق نام تراکتورسازی نیست و نباید تراکتور در شرایط فعلی باقی بماند.

وی گفت: انشاءلله روز جمعه در ورزشگاه آزادی (مقابل پرسپولیس) با کسب 3 امتیاز جشن می‌گیریم و پس از آن نیز آماده دیدارهای بعدی می‌شویم تا در تک‌تک بازی ها به خواسته خودمان که کسب پیروزی است برسیم و در آسیا نیز بتوانیم هواداران پرشور تراکتورسازی را راضی و خوشحال کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: همینطور به فوتبال زیبای خود ادامه دهید و مطمئن باشید مردم آذربایجان نیز همانطور که در روزهای سخت پشت شما بودند باز هم شما را همراهی خواهند کرد و با کسب نتایج درخشان سکوهای ورزشگاه نیز پر خواهد شد. چه در زمین مسابقه، چه در نیمکت و چه خارج از آن یک تیم هستیم و همه باید همدل باشیم، بدانید که تراکتورسازی یک تیم ریشه دار، پر هوادار و مردمی است و ما باید برای این هوادار از جان مایه بگذاریم.