سرمربی بارسلونا درباره خطر سلتاویگو به شاگردانش هشدار داد.

هشدار والورده به تیمشبابت سلتاویگو /جام حذفی برایم مهم است چون تا به حال در آن قهرمان نشده‌ام!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل سلتاویگو در دور برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی اسپانیا نسبت به خطرات تیم میهمان در این جدال به بازیکنانش هشدار داد.

او گفت: می‌خواهیم بر توپ و میدان مسلط باشیم اما تیم رقیب هم چنین خواسته‌ای دارد و این موضوع را در بازی رفت به ما نشان داد. در این بازی حد وسطی وجود ندارد و قطعا جدال زیبایی مقابل 2 تیم خوب و خوش‌فرم شکل می‌گیرد. سلتا در بسیاری از زمینه‌ها تیم خوبی است و تنها در ضد حملات قدرت ندارد.غیر از آسپاس بقیه بازیکنان این تیم هم در شرایط خوبی هستند. رقیب ما برای بازی مالکانه، بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد. یک مبارزه واقعی در پیش خواهیم داشت.

او در ادامه افزود: به خاطر گل زده در خانه سلتا وضعیت بهتری داریم اما وقتی رقابت شروع شود، این گل ارزش زیادی نخواهد داشت چون سلتا همیشه در بازی‌های خارج از خانه گلزنی می‌کند. بنابراین، نباید زیاد روی نتیجه بازی رفت حساب کنیم. من هنوز جام حذفی اسپانیا را نبرده‌ام و به همین دلیل این رقابت برایم اهمیت زیادی دارد. تیم و بازیکنان را در فرم خوبی می‌بینم.روی تمام بازیکنانی که اینجا هستند، حساب می‌کنم. درباره کوتینیو هم باید بگویم او بازیکن بزرگی است و به گل‌ها و درخشش این بازیکن نیاز داریم.