مهاجم بارسلونا پس از تمدید قراردادش سالیانه نزدیک به 125 میلیون یورو از باشگاه دریافت می‌کند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 به نقل از آس، 25 نوامبر گذشته لیونل مسی قراردادش را به طور رسمی با بارسلونا تا سال 2021 تمدید کرد. بر اساس اسناد فوتبال لیکس که مدیا پارت فرانسه منتشر کرده است ارزش قرارداد مسی به 104 میلیون یورو افزایش پیدا کرده است. این برای اولین بار در تاریخ است که یک بازیکن چنین دستمزد گزافی را می‌گیرد.


اسناد فوتبال لیکس فاش کردند که مهاجم بارسلونا هر سال 71 میلیون یورو (به همراه 15 درصد حق تصویر) دریافت می‌کند. همچنین به خاطر تمدید قراردادش ۶۳. 5 میلیون یورو کسب خواهد کرد و اگر تا پایان قراردادش باشگاه کاتالانی را ترک نکند پاداش دریافت و رقمش به 70 میلیون یورو افزایش پیدا خواهد کرد. اگر این پاداش‌ها بین چهار سال تقسیم شوند مسی 71 میلیون دستمزد خواهد گرفت و علاوه بر این سالیانه ۱۵. 8 میلیون پاداش به خاطر تمدید قراردادش و ۱۷. 5 میلیون یورو به علت وفاداری دریافت خواهد کرد. با در نظر گرفتن این پاداش‌ها دریافتی ستاره آرژانتینی از باشگاه به 104 میلیون یورو می‌رسد.

با این حال باید به این رقم افزود چون در قرارداد جدید مسی مانند گذشته پاداش‌های زیادی وجود دارد. به عنوان مثال اگر او در 60 درصد بازی‌های بارسا حضور داشته باشد سالیانه ۱. 9 میلیون یورو دریافت می‌کند. همچنین اگر آبی اناری‌ها بتوانند فاتح لیگ قهرمانان شوند 12 میلیون یورو به دست خواهد آورد. با احتساب این پاداش‌ها و دستمزد‌ها مسی در یک سال می‌تواند بیش از 122 میلیون یورو به دست آورد.