پزشک جراح مهدی قائدی بازیکن بوشهری تیم استقلال تهران گفت: این بیمار همچنان بی‌هوش است و بیهوشی با اختیار تیم پزشکی برای جلوگیری از خونریزی است.

مهدی قائدی همچنان بیهوش است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، احسان رحمانیان امشب در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به خونریزی شدید مهدی قائدی هنگام انتقال به بیمارستان خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: این مصدوم در زمان انتقال به بیمارستان شهدای خلیج فارس ضمن کاهش شدید هوشیاری و فشار خون با خونریزی داخلی شدید روبه‌رو بود.

وی از اقدامات پزشکی در کوتاه‌ترین زمان بر روی این مصدوم خبر داد و افزود: خونریزی داخلی شدید سبب شد که ضمن انجام عمل سی‌تی اسکن در کوتاه‌ترین زمان به اتاق عمل منتقل شود.

رحمانیان بیان کرد: هم‌اکنون علائم حیاتی این بازیکن فوتبال پایدار و نتایج آزمایش‌ها رضایت‌بخش است و مشکلی از ناحیه طحال ندارد.

پزشک جراح هافبک تیم استقلال تهران با بیان اینکه احتمال خونریزی مجدد در روزهای آینده وجود دارد خاطرنشان کرد: با عمل‌های جراحی انجام شده تاکنون خونریزی ادامه نداشته و وضعیت حیاتی وی پایدار است.

رحمانیان با بیان اینکه مهدی قائدی همچنان بیهوش است افزود: به منظور جلوگیری از بروز خونریزی احتمالی ‏سطح هوشیاری مهدی قائدی به صورت کنترل شده پایین نگه داشته شد که از فردا اقدامات بعدی برای افزایش هوشیاری ‏وی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این بازیکن باید از فوتبال دور باشد گفت: مهدی قائدی حداقل دو ماه باید از فوتبال دور باشد.