سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برای گرفتن هر سه امتیاز به جم آمده بودیم اما نتوانستیم پیروز میدان شویم هرچند اگر قدر موقعیت‌هایمان را بیشتر می‌دانستیم می‌توانستیم برنده هم باشیم.

می‌توانستیم پیروز میدان شویم/ قضاوت امروز داوران بسیار خوب بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری فارس از شهرستان جم، علی دایی عصر امروز پس از تساوی تیمش در مقابل تیم فوتبال پارس‌ جنوبی‌ جم در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: از نتیجه بازی رضایت ندارم هر چند که پیروزی در شهر جم سخت است.

وی با قدردانی از میزبانی خوبی این دیدار، افزود: مردم شهرستان جم از فرهنگ بالایی برخوردار هستند و امروز نیز مشاهده کردیم که به خوبی و بدون اینکه به کسی بی‌احترامی کنند، به تشویق تیم خود پرداختند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: برای برد و گرفتن هر سه امتیاز به جم آمده بودیم و از تمام توان و ابزارهایی که در دست داشتیم استفاده کردیم اما نتوانستیم پیروز این میدان شویم هرچند اگر قدر موقعیت‌هایمان را بیشتر می‌دانستیم می‌توانستیم برنده هم باشیم.

دایی در خصوص قضاوت امروز داور، گفت: با همه احترامی که برای داوران قائل هستیم و از این بابت هم دچار صدماتی شده‌ایم در این خصوص صحبتی نمی‌کنم و اعتراضی هم ندارم.

وی افزود: هر چند همین داور در هفته‌های گذشته به ضرر ما سود زد اما امروز قضاوت بسیار خوبی داشت و از این بابت از ایشان تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ضعف فوتبال ایران را مشکلات مالی دانست و گفت: وقتی یک تیم دچار مشکلات مالی می‌شود تمام تمرکزش از دست می‌دهد که نمونه آن همین تیم نفت تهران است که پس از رفع مشکلات مالیش، هم‌اکنون در حال نتیجه‌گیری است.