مجبتی جباری دوشنبه شب مهمان برنامه نود بود.

مجتبی جباری در 90؛بر سر من و رحمتی معامله کردند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجتبی جباری هافبک تیم استقلال که در میانه این فصل از این تیم کنار گذاشته شد، دوشنبه شب مهمان عادل فردوسی پور در برنامه نود بود تا در خصوص وضعیت خود و استقلال صحبت کند.

جباری در ابتدا درگذشت احمدرضا شاکر را تسلیت گفت و از اقدام خانواده او جهت اهدای اعضای بدن او تقدیر و تشکر کرد.

جباری سپس در خصوص حضورش در استقلال در ابتدای فصل گفت:« مدتی است که از این ماجراها می گذرد و مردم از وقایع آگاه هستند. در ابتدای فصل آقای منصوریان با من تماس گرفت و از من خواست که به استقلال بیایم. من هم کاملا مایل بودم که به تیم محبوبم برگردم و بلافاصله به درخواست ایشان پاسخ مثبت دادم.»

جباری ادامه داد:« خودم به آقای منصوریان پیشنهاد دادم که اول تست پزشکی انجام شود و بعد قرارداد بسته شود. در آن زمان دکتر نوروزی در سفر شمال بودند و باشگاه استقلال صبر نکرد تا ایشان از مسافرت برگردد. من در دفتر آقای توفیقی با ایشان صحبت کردم و به توافق رسیدیم ولی من تمام مفاد قرارداد را نخواندم. در اردوی ارمنستان متوجه شدیم که در قرارداد بندی وجود دارد که اگر باشگاه از عملکرد ما راضی نبود می تواند یک طرفه قرارداد را فسخ کند. با آقای منصوریان جلسه گذاشتیم و قرار شد این بند از قرارداد حذف شود که در نهایت اینگونه نشد.»

هافبک سابق استقلال گفت:« ما در ارمنستان بدنسازی خوبی نداشتیم. با این حال من جدا تمرین می کردم ولی بچه ها در کل راضی نبودند. چون تیم خوب بدنسازی نکرد نتایج ضعیفی هم در لیگ گرفتیم. من به شخصه بازی به بازی در حال بهتر شدن بودم که آن داستان ها پدید آمد.»

مجتبی جباری گفت:« آقای توفیقی به من و مهدی رحمتی اس ام اس دادند که سر تمرین نرویم. من و مهدی به باشگاه رفتیم اما اتفاق خاصی برای ما نیفتاد. در نهایت من فکر می کنم بر سر من و رحمتی معامله صورت گرفت. یعنی آقای منصوریان خواست که سید مهدی رحمتی نباشد تا بتواند چند بازی دیگر ادامه دهد و آقای افتخاری هم خواست که مجتبی جباری نباشد.»

کاپیتان سابق استقلال ادامه داد:« درست است که من در حضور آقای افتخاری انتقاداتی را بیان کردم اما آن ها هیچوقت نیامدند با صراحت بگویند به علت آن حرف ها جباری را کنار گذاشتیم. من به آقای افتخاری گفتم ما در ساده ترین امکانات در مشکل هستیم. یخ ساز و روغن ماساژ نداریم. در بحث زمین تمرین دچار مشکل هستیم. در زمین شماره 2 آزادی رختکن نداریم و پشت ماشین ها لباسمان را عوض می کنیم.

اگر انتقادی هم کردیم جریمه ای دارد. نمی شود که مدیر باشگاه من را از حضور در تمرینات محروم بکند. باید علت این اقدام را به صورت واضح توضیح دهند. »

254 41