تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار تماشایی و پرگل مقابل رئال بتیس به پیروزی خارج از خانه 5 بر 3 دست یافت.

پیروزی رئال مادرید در دیداری تماشایی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یه گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایرنا، بامداد یکشنبه در دیداری از هفته بیست و چهارم لیگ باشگاه های اسپانیا، رئال بتیس در ورزشگاه «بنیتو» شهر سویل میزبان رئال مادرید بود که این بازی تماشایی و پرگل با برتری 5 بر 3 شاگردان «زین الدین زیدان» به پایان رسید.
در دقیقه یازدهم «مارکو آسنسیو» گل نخست رئال مادرید را به ثمر رساند، اما در ادامه نیمه نخست بازیکنان رئال بتیس به طور کامل بر روند بازی تسلط داشتند و با به ثمر رساندن دو گل متوالی با برتری دو بر یک نیمه نخست را به اتمام رساندند.
در آغاز نیمه دوم شرایط به طور کلی تغییر کرد و «سرخیو راموس» در دقیقه 49 با ضربه سر تماشایی کار را به تساوی دو بر دو کشاند.
در دقیقه 59 «دنی کارواخال» مدافع جناح راست رئال مادرید به زیبایی سه مدافع میزبان را جا گذاشت و توپ را به «مارکو آسنسیو» رساند تا این بازیکن جوان و مستعد گل دوم خود و سوم تیمش را رقم بزند.
دقایقی پس از آن نوبت به «کریستیانو رونالدو» رسید تا چهارمین گل مادریدی ها را به نام خود بنویسد.
در دقیقه 85 «پدرو لئون» مهاجم تازه وارد رئال بتیس یکی از گل های خورده تیمش را جبران کرد تا دقایق پایانی با حساسیت بیشتری دنبال شود.
در دقیقه 92 و در حالی که بازیکنان میزبان برای رسیدن به گل تساوی سراسر حمله بودند، اشتباه عجیب «کریستین تئو» هافبک بتیس موجب شد تا «کریم بنزما» که تنها لحظاتی از حضورش در میدان می گذشت، گل پنجم پایتخت نشین ها را به ارمغان آورد.
در نهایت این دیدار مهیج با پیروزی 5 بر 3 رئال مادرید به اتمام رسید تا این تیم با 45 امتیاز، رتبه چهارم جدول رده بندی را حفظ کند و رئال بتیس نیز 33 امتیازی باقی ماند.