بارسلونا در شب پراشتباه مدافعان رم با نتیجه 4 بر یک این تیم را شکست داد.

بارسلونا 4 - 1 رم ؛ قتل عام گرگ ها در نیوکمپ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایلنا، تیم‌های بارسلونا و رم از ساعت 23:15 در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند.شاگردان والورده در این بازی از اشتباهات مدافعان رم به بهترین شکل ممکن استفاده کردند و با پیروزی قاطع 4 بر یک مقابل این تیم ، راه صعود خود به مرحله بعدی را هموار کردند.

اولین موقعیت بازی برای رم ایجاد شد،دقیقه 9 صحنه مشکوک در محوطه جریمه بارسلونا که ژکو توسط سمدو متوقف شد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

بارسلونا 4 - 1 رم ؛ قتل عام گرگ ها در نیوکمپ

در ادامه بارسا توپ و میدان را در اختیار گرفت و تا آستانه باز کردن دروازه رم پیش رفت،در دقیقه 18 شوت کات دار راکیتیچ به تیرک دروازه آلیسون برخورد کرد.

مقاومت رم تا دقیقه 37 بیشتر دوام نیاورد، پاس در عرض سوارز روی اشتباه ده‌روسی وارد دروازه خود شد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر بارسا به پایان برسد.

نیمه دوم بازی با برتری بارسا آغاز شد و این تیم خیلی زود به گل رسید. دقیقه 55 سانتر زمینی راکیتیچ با گل به خودی مانولاس به گل دوم بارسلونا تبدیل شد.

بارسلونا 4 - 1 رم ؛ قتل عام گرگ ها در نیوکمپ

چهار دقیقه بعد بارسا گل سوم را هم زد.پیکه روی توپ برگشتی سوارز دروازه خالی را باز کرد تا بارسا 3 بر صفر از رم پیش بیافتد.

رم که چیزی برای از دست دادن نداشت برای جبران گل جلو کشید و پس از اینکه دو سه بار با واکنش های دیدنی تراشتگن در رسیدن به گل ناکام بود، در دقیقه 79 توسط ژکو یکی از گل های خورده را پاسخ داد.

این پایان کار نبود و در دقیقه 84 روی اشتباه مدافعان رم سوارز گل چهارم را به ثمر رساند.در ادامه نیز اتفاق خاصی به روی دروازه ها روی نداد تا بازی با همان نتیجه 4 بر یک به پایان برسد.