پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
 

 

با توجه به صحبت های متعدد میان شفر و مدیران استقلال، طرفین برای ادامه همکاری به توافق رسیدند.

اعلام زمان امضای قرارداد شفر و استقلال

به گزارش مثلث آنلاین و به نقل از  افکارنیوز، شفر همراه فرزند خود درباره تمامی مسائل باشگاه مذاکراتی را انجام داد و قرار است تمامی مذاکرات شفر با مدیران استقلال به اطلاع هیئت مدیره برسد و در نهایت بعد از دیدار استقلال و خونه به خونه در جام حذفی قرارداد سرمربی استقلال به صورت رسمی برای فصل آینده امضا شود.

از طرفی وینفرد شفر برای فصل آینده خواستار تمدید قرارداد کولی، ساناک و ساشا شفر شده است و در همین راستا سرمربی آلمانی از باشگاه خواسته تا در اسرع وقت برای تمدید قرارداد دستیارانش اقدامات لازم صورت بگیرد .

به این ترتیب قرار بر این است پس از برگزاری فینال جام حذفی، جلسه هیئت مدیره تشکیل و پس از مطرح کردن خواسته‌های شفر در جلسه، کارهای تمدید قرارداد انجام شود.

تعطیلی تمرین آبی ها 

طبق صلاحدید شفر ،تمرین امروز بازیکنان آبی پوش تعطیل است و تنها دروازه بانان تیم فوتبال استقلال با حضور در زمین صنایع دفاع تمرینات خود را دنبال می کنند.

زمان برگزاری نشست هیئت مدیره استقلال مشخص شد 

با توجه به توافقی که میان استقلال و شفر برای ادامه همکاری برای فصل آتی حاصل شده در همین راستا اعضای هیئت مدیره آبی پوش بعد از فینال جام حذفی نشستی را برگزار می کنند تا تمدید قرارداد شفر را انجام دهند .