پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

 
مهاجم پدیده مشهد با انتشار پیامی خبر از خداحافظی خود از این تیم در پایان لیگ هفدهم داد.
 

به گزارش مثلث آنلاین و به نقل از  گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد قاضی، مهاجم گلزن پدیده با انتشار پیامی در اینستاگرام خود خبر از خداحافظی از این تیم داد. قاضی که در فصل پیش رو توانست در کورس آقای گلی لیگ باشد در نهایت با به ثمر رساندن 11 گل به کار خودش در لیگ هفدهم پایان داد. قاضی در این پیام خود که به نوعی اشاره ای هم به برخی نامهربانی ها در فصلی که گذشت در پدیده داشت، نوشت:


"بر من جفا زبخت من آمد وگرنه یار         حاشا که رسم لطف و طریق کرم نداشت


از قدیم گفته اند این نیز بگذرد... بر من هم با شما مشهدی های با لطف و صفا یک فصل گذشت... هرچند یار ما ساز بی وفایی سر داد اما یک فصل را به عشق شما هواداران خونگرم و با محبت پشت سر گذاشتم... حرف دل خیلی دارم اما بازگو نمی کنم تا بیشتر از این شما دوستان را رنجیده خاطر نکنم... فقط بدانید که با تمام وجود پیش وجدانم راضی هستم و هرچه داشتم در طبق اخلاص گذاشتم... امید به روزی که دوباره به مشهد بیایم و کنار شما خوبان روزهای خوب نیم فصل را برای یک فصل تداعی کنم... درود به شرفتان و بهترین ها را برای شما آرزو دارم."

 

در این پیام محمد قاضی به طور قطع از پایان کارش با پدیده مشهد خبر داده و ضمن تشکر از هواداران این تیم برای آنها آرزوی موفقیت کرده است.