دعوای ناپسند سرپرست خونه به خونه و مسئول برگزاری مسابقات لیگ در برنامه 90 هم ادامه داشت.

 دعوای زشت مسئول مسابفات لیگ و سرپرست خونه به خونه این‌بار روی آنتن 90!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ه گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرآنلاین؛ محمودی سرپرست باشگاه خونه به خونه و سعید فتاحی که در بازی حساس تیم بابلی و برق شیراز با هم درگیر شده بودند ، در برنامه 90 با هم حرف زدند. محمودی سرپرست تیم بابلی درباره ان صحنه گفت:«اول آقای فتاحی بگوید به چه سمتی در کنار زمین بودند؟ اگر ناظر ویژه بودند چرا باید این قدر خشن باشند که هم با قائم مقام تیم ما برخورد کنند و هم اینکه با مشت تو صورت من بکوبد؟»

بعد از این هم سعید فتاحی در جواب گفت:«ببینید من ناظر ویژه بازی و سرپرست مسابقات بودم . من رفتارم را توجیه نمی کنم. ولی ما این همه بازی مهم برگزار کردیم و همه جا سعی کردیم عدالت برقرار شود. ایشان از صبح می گفتند هل شان دادم ، بعد گفتن مشت و هی بیشتر شد. این دوستان داشتند همان اتفاقی که در تبریز افتاد را اینجا تکرار می کردند. من نمی گویم کار درستی اتفاق افتاده است و رفتارم درست شده. قائم مقام باشگاه خونه به خونه بی آنکه سمتی در مسابقه داشته باشد آمد وسط زمین که رحمان رضایی را ببرد. ایشان برای خودشیرینی وقتی من این آقای حسن زاده را گرفتم که غیر مسئولانه آمده بودند ، به زمین را بیرون می کردم ، آمدند سمت من برای خود شیرینی و با من درگیر شدند و من را با دستش هل داد. این آقای محمودی را من عمد نزدم ، فقط عکس العمل به ضربه ای که زد واکنش نشان دادم ولی این آقا بعد از بازی من را تهدید کرد و باعث شد طرفداران ان اتفاقات رختکن داوران یا برق شیراز را رقم بزنند.»

محمودی هم در پاسخ دوباره گفت:«آقای دکتر حیدری ، داور بازی را بیاورید روی خط. ایشان نزدیک صحنه بودند. من محترمانه به آقای رضایی گفتم برو بیرون. من دهانم پر خون شده بود . تو رادیو ورزش قبول کرد که دهانم خونی شده بود. این ضربه طوری بود که من زمین خوردم! این رفتار این آقا بسیار زننده بوده است. من بسیار متاسفم که یک مسئول بازی به جای دادن آرامش بازی ، جو را به هم می زند. من بعد از آن اتفاق اصلا نتوانستم روی نیمکت بنشینم.»

سعید فتاحی دوباره گفت:« چرا ایشان نمی گوید تو تخت سینه بنده؟ فقط ضربه ای که من زدم را می گوید؟ ایشان تا ته بازی روی نیمکت نشسته بود. داور بازی می تواند شهادت بدهد. آقای محمودی اگر قبول کند زده تو سینه بنده ، اگر قبول کند ، من هم می گویم عکس العمل نشان دادم. ایشان باید برود در کمیته انضباطی جواب پس بدهد.»

محمودی اما قبول نکرد که ضربه ای زده باشد و این دعوا همچنان بی حاصل ادامه داشت. عادل فردوسی پور در نهایت این ارتباط ها را قطع کرد چون دو طرف قبول نداشتند این رفتارشان زشت بوده است.

4141