سرمربی ذوب آهن اصفهان پس از کناره گیری شاگردانش از لیگ قهرمانان آسیا صحبت‌های عجیب و جالبی مطرح کرد.

قلعه نویی: به تیام، کی روش، تاج و داور تبریک می‌گویم / الان با غیرتم، چون باختم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از   ایلنا، امیرقلعه نویی پس از شکست شاگردان برابر استقلال تهران و کنار رفتن از لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک هشتم نهایی گفت: به تیام تبریک می‌گویم، به داور، به کی روش و آقای تاج! تیام خوب بازی کرد و نتوانستیم او و داور را مهار کنیم!

قلعه نویی درباره اینکه آیا این آخرین بازی شما در ذوب آهن بود یا خیر، گفت: اجازه بدهید از این فوتبالی که بوده لذت ببریم و ریکاوری شویم، آنوقت تصمیم گیری کنیم. به هرحال این معرفت نبود که سر یک داور شهرستانی را ببرند! گفته بودم نامه بزنید داور از شرق آسیا باشد. بازی پرسپولیس را ببیند، داور خیلی زیبا قضاوت کرد و مشکلی هم نبود. از سوت دقیقه یک داور ما متوجه شدیم قرار است چه بلایی سر ما بیاورد!

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که واکنش شما به شعارهایی که طرفداران استقلال علیه شما دادند، چیست؟ عنوان کرد: الان دیگر با غیرت هستم چون باختم. خطاب به تماشاگر نماها گفتم. شما حاضر هستید به ناموس شما توهین شود؟ خب معلوم است که من هم واکنش نشان می‌دهم زمانی که به مادر خدابیامرز و ناموسم توهین می‌شود.

قلعه نویی درباره اینکه چرا گفتید که علیه تیم هستند و این سناریو هست؟ گفت: دلیلش این هست که استقلال وابسته به کجاست؟ این معلوم بود. به استقلال تبریک می‌گویم. به فوتبال تبریک نمی‌گویم. با فوتبال استقلال یاد بحرین افتادم. چهار یا پنج تا خوردم اما فوتبال بازی کردم. برای مثال مانند بازی با الدحیل. در عمرم هیچوفت اینگونه فوتبال بازی نکردم. شما ببینید چقدر دیگر به انتخابات مانده است بالاخره! همه‌ی این ها معلوم است.