ورزش > فوتبال جهان - لوپتگی قراردادش با رئال را امضا کرد و رسما سرمربی کهکشانی‌ها شد.

لوپتگی با رئال امضا کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ تنها یک روز پس از اخراج لوپتگی از سرمربیگری تیم ملی اسپانیا، رئال مادرید تصمیم به معرفی او به عنوان جانشین زیدان گرفت. دو روز پیش لوپتگی به عنوان سرمربی جدید رئال انتخاب شد و همین قضیه در نهایت منجر به اخراج او از سرمربی‌گری لاروخا گشت. او شب گذشته و در اوج ناراحتی به مادرید بازگشت و اکنون باید تمرکز خود را روی هدایت رئال مادرید بگذارد.

پیش از شروع کنفرانس خبری، پرز به همراه لوپتگی در کنار جام‌های قهرمانی اروپای رئال از جمله جام شماره سیزده که چندی پیش کسب شد عکس گرفتند.

طبق اعلام شبکه رئال مادرید، لوپتگی دقایقی پیش قرارداد سه ساله خود با رئال را رسما امضا کرد. فلورنتنیو پرز ابتدا شروع به صحبت کرد: «این مراسمی بود که انتظار داشتم پس از جام جهانی برگزار شود ولی یک سری اتفاقات غیرمنتظره، مانع شدند. لوپتگی، تو از امروز مسئولیت تیمی افسانه‌ای و بزرگ را عهده‌دار خواهی بود. تو امروز و پس از رساندن تیم ملی اسپانیا به جام جهانی بدون حتی یک شکست، به خانه خودت بازگشته‌ای. می‌دانم که در رویای حضور با تیم ملی در جام جهانی بودی ولی آن چالش، کاملا هم‌تراز با مربی‌گری رئال مادرید است. با توجه به بند فسخی که در قرارداد لوپتگی وجود داشت با وی به توافق دست یافتیم. تصور ما بر این بود این قضیه منافاتی با حضور او با تیم ملی در جام جهانی ندارد و از این قضیه به عنوان بی‌وفایی او تعبیر نخواهد شد. توافقق را علنی کردیم چون می‌خواستیم مانع گسترش شایعات شویم و نیز مانع درز اخباری که باعث بر هم خوردن احتمالی تمرکز ملی‌پوشان شود. من به رئیس فدراسیون، مذاکرات با لوپتگی را اطلاع دادم و خواستم که در نشستی مشترک این قضیه اعلام شود ولی در نهایت برنامه‌ها تغییر کرد. زمانی رسیده است که همه ما رئالی‌ها باید در مقابل موج مخالفی که علیه ما به راه افتاده، قرار بگیریم. آن هم در یکی از درخشان‌ترین مقاطع تاریخ باشگاه. پیش از این شاهد نمونه های مشابهی مثل کونته، آراگونس و اسکولاری بودیم ولی هیچ اتفاقی رخ نداد؛ چرا که نام تیمی که با آنها قرارداد بسته بود، رئال نبود. هنوز برای ما مبهم است که چرا لوپتگی نباید فردا روی نیمکت تیم ملی اسپانیا بنشیند.»

سپس لوپتگی شروع به صحبت کرد.

«ممنون از رئال مادرید به خاطر اعتمادی که به من داشت. می‌دانم که سرمربی چه تیمی شده‌ام. در خودم توانایی هدایت رئال را می‌بینم. دیروز بدترین روز زندگی‌ام پس از مرگ مادرم بود. (او در این لحظه احساسی شد.) ولی امروز شادترین روز زندگی‌ام است. ممنون از همه.»


256 41