«کریم انصاری فرد» مهاجم تیم ملی ایران از مسئولان فدراسیون فوتبال، تمدید قرارداد «کارلوس کی روش» و ادامه همکاری این مربی را خواستار شد.

انصاری‌فرد خواستار تمدید قرارداد «کی روش» شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایرنا، این بازیکن در گفت وگو با خبرگزاری رویترز که روز شنبه در رسانه های عربی بازتاب یافت، اظهار داشت: مسئولان فدراسیون فوتبال باید کی روش را برای ادامه همکاری با تیم ملی ایران پس از جام جهانی روسیه به مدت طولانی ترغیب و متقاعد کنند.
انصاری افزود: امیدواریم که او (کی روش) بماند و ما می خواهیم همکاری او ادامه داشته باشد زیرا کی روش پس از هفت سال دیگر یکی از ما شده و در طی این مدت هر آنچه در توان داشته برای تیم ملی ایران به کار بسته است.
مهاجم المپیاکوس اضافه کرد: ما طی هفت سال گذشته یکی از بهترین مربیان جهان را در اختیار داشته ایم و او در این مدت کوتاه توانسته است به فوتبال ما کمک کند.
وی اظهار کرد: کی روش برای ما تلاش می کند، به ما آموزش می دهد و ما هم هر روز از او چیزهای جدید می آموزیم؛ بنابراین تاکید می کنم که اگر موفق به حفظ این مربی شویم فرصت خوبی است تا از او بیشتر بیاموزیم.
مهاجم تیم فوتبال ایران که پس از پیروزی یک بر صفر ایران مقابل تیم مغرب (مراکش) سخن می گفت، در پایان افزود: همانگونه که در این دیدار مشاهده کردید، کی روش در سطح عالی ما را هدایت کرد و در جریان بازی فرصت های زیادی برای پیروزی داشتیم تا تماشاگرانمان را خوشحال کنیم.
کارلوس کی روش مربی سابق رئال مادرید از آوریل سال 2011 میلادی هدایت تیم فوتبال ایران را بر عهده گرفت و این تیم برای دومین بار با هدایت این مربی به جام جهانی صعود کرد.
تیم ملی فوتبال کشورمان جمعه شب در نخستین دیدار خود در گروه «بی» رقابت های جام جهانی 2018 روسیه با نتیجه یک بر صفر تیم ملی مراکش را شکست داد.
حریفان دیگر ایران در این گروه اسپانیا و پرتغال هستند که دیدارهای خود برابر این تیم ها را به ترتیب در روزهای 30 خرداد و 4 تیر ماه برگزار می کند.
2093**1597