هوبر ویرت هوادار آلمانی که برای تماشای دیدارهای تیم ملی کشورش در جام جهانی 2018 فوتبال با تراکتور 82 ساله اش عازم روسیه شده بود روز یکشنبه وارد مسکو شد.

پیرمرد آلمانی با تراکتور 82 ساله اش به مسکو رسید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از   ایرنا، ویرت 70 ساله که بیش از دو هزار و 500 کیلومتر را از آلمان تا روسیه با تراکتوری قدیمی طی کرد، روزیکشنبه در ورزشگاه لوژنیکی تماشاگر دیدار تیم ملی کشورش با مکزیک بود.
نیکولای گولایف رئیس دپارتمان ورزش و گردشری شهر مسکو از اهدای بلیت دیدار تیم های ملی آلمان و مکزیک به این هوادار آلمانی خبر داد.
این دیدار عصر روز یکشنبه ساعت 19:30 در ورزشگاه لوژنیکی برگزار شد و تیم ملی آلمان با نتیجه یک بر صفر برابر مکزیک تن به شکست داد.
این طرفدار پرشور آلمانی درباره سفرش به مسکو با تراکتور گفت: در روسیه پلیس پنج بار مرا متوقف کرد، اما فقط برای اینکه با هم عکس یادگاری بگیریم.
وی همچنین بهترین لحظات سفر طولانی خود با تراکتور را آشنایی با مردم و پیدا کردن دوستان جدید عنوان کرد.
ویرت همچنین از مقام های شهری مسکو به دلیل اهدای بلیت دیدار تیم ملی کشورش با مکزیک تشکر کرد.
مسابقات جام جهانی از پنجشنبه24 خرداد ماه در روسیه آغاز شده است، هر چه مسابقات بیشتری برگزار می شود، تب و تاب رقابت های جام جهانی نیز در روسیه افزایش می یابد.
مسکو، سن پترزبورگ، کالینینگراد، نیژنی نووگراد، قازان، سامارا، سارانسک، ولگاگراد، رستف نا دُنو، سوچی و یکاترینبورگ شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال 2018 هستند.
تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در این رقابت ها در گروه «B» با اسپانیا، پرتغال و مغرب هم گروه شده است.
ایران در نخستین دیدار خود در ورزشگاه «زنیت» سن پترزبورگ تیم مغرب را شکست داد و با توجه به تساوی سه بر سه پرتغال و اسپانیا صدرنشین گروه بی شد.
تیم ملی کشورمان در دومین دیدار ساعت 21:30 روز 20 ژوئن (30 خرداد 97) در ورزشگاه قازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال و در سومین بازی گروهی خود ساعت 21:30 روز 25 ژوئن (4 تیر 97) در سارانسک با یاران رونالدو پرتغالی مدافع عنوان قهرمانی اروپا بازی خواهد کرد.
شبد**اروپام ** 1346 **1010