هواپیمای تیم ملی فوتبال عربستان در حالی که دچار نفص فنی شده بود در فرودگاه روستوف به زمین نشست.

بدشانسی‌های تمام نشدنی سعودی ها در روسیه/ خطر از بیخ گوشی تیم ملی فوتبال عربستان گذشت + تصاویر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری تسنیم ، عربستان سعودی در دیدار افتتاحیه جام جهانی 2018 با نتیجه 5 بر صفر مغلوب روسیه شد تا شروعی فاجعه‌بار در مهم‌ترین رویداد فوتبال جهان داشته باشد، اما به نظر می‌رسد بدشانسی‌های سعودی‌ها در روسیه تنها به داخل زمین ختم نمی‌شود. عصر روز دوشنبه بازیکنان تیم ملی عربستان برای انجام دومین دیدار خود در گروه A مقابل اروگوئه، مسکو را با یک فروند هواپیمای A319 خطوط هواپیمایی روسیه به سمت روستوف ترک کردند، اما در اواسط پرواز یکی از موتورهای بال راست این هواپیما دچار حریق شد.

البته این اتفاق به خیر گذشت و تیم ملی فوتبال عربستان با همین شرایط موفق به فرود در فرودگاه "دون" روستوف شد. بعد از این حادثه نیز فدراسیون فوتبال عربستان با انتشار بیانیه‌ای اطمینان خاطر داد که بعد از نقض فنی در موتور هواپیما، اعضای این تیم در سلامت کامل به سر می‌برند و خوشبختانه هواپیمای این تیم نیز موفق به فرود در فرودگاه روستوف شده است. تیم ملی عربستان روز چهارشنبه در دومین دیدار خود در گروه A جام جهانی از ساعت 19:30 در ورزشگاه روستوف به مصاف اروگوئه خواهد رفت.

جام‌جهانی ۲۰۱۸|بدشانسی‌های تمام نشدنی سعودهای در روسیه/ خطر از بیخ گوشی تیم ملی فوتبال عربستان گذشت + تصاویر جام‌جهانی ۲۰۱۸|بدشانسی‌های تمام نشدنی سعودهای در روسیه/ خطر از بیخ گوشی تیم ملی فوتبال عربستان گذشت + تصاویر