در حالی در نشست خبری «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران -پیش از مصاف با اسپانیا- حدود 130 خبرنگار و عکاس رسانه های مختلف جهان شرکت کردند که عکاسان ایرانی به دلیل بی نظمی از سالن کنفرانس خبری اخراج شدند.

اخراج عکاسان ایرانی از نشست خبری/ حضور 130 خبرنگار و عکاس در نشست خبری کی روش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایرنا، نشست خبری کی روش از ساعت 18 و 30 امروز (سه شنبه) به وقت ایران در ورزشگاه شهر کازان روسیه آغاز شد که خبرنگاران و عکاسانی از کشورهای ایران، روسیه، اسپانیا، پرتقال، چین، کره جنوبی، ژاپن و برخی کشورهای دیگر آن را پوشش دادند.
صدرنشینی تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم جام جهانی 2018 باعث شد تا نمایندگان رسانه های اسپانیا، مراکش و پرتغال که در گروه بی در کنار ایران قرار دارند، در این نشست حضور یابند. این در حالی است که کشور ژاپن گروه رسانه ای ویژه ای را برای پوشش اخبار تیم ملی اعزام کرده است تا آنها در تمام بازی های ایران حضور یافته و همراه با تحلیلگران خود که عمدتا بازیکنان اسبق تیم ملی فوتبال این کشور هستند، آنالیز دقیقی از تیم ملی فوتبال ایران داشته باشند.
رسانه های محلی در کازان نیز استقبال ویژه ای از این نشست داشتند.
به دلیل بی نظمی عکاس های خبری اعزامی از ایران در نشست خبری، با دستور ناظر فدراسیون جهانی فوتبال همه آنها به بیرون هدایت شدند.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی فردا - چهارشنبه - از ساعت 22 و 30 دقیقه مقابل تیم اسپانیا صف آرایی می کند که ملی پوشان فوتبال ایران در نخستین دیدار یک بر صفر تیم مراکش را شکست دادند تا با توجه به تساوی تیم های اسپانیا و پرتغال در صدر گروه دوم مسابقات قرار بگیرند.