آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی روسیه برگزار شد.

حذف میزبان با درخشش دروازه‌بان کروات‌ها/سوباشیچ بلای جان روسیه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرآنلاین؛ در این دیدار که بین کرواسی و روسیه میزبان برگزار شد، در پایان 90 دقیقه دو تیم به تساوی یک- یک دست یافتند و پس از آن در نیمه اول وقت های اضافه بازیکنان کرواسی موفق به زدن گل دوم شدند. پس از آن روس ها هر چه زدند به در بسته خورد و درخشش سوباشیچ دروازه‌بان کرواسی اجازه باز شدن دروازه کروات ها را به بازیکنان روسیه نداد. در دقیقه 115 اما بالاخره روس ها که سراسر حمله بودند روی یک ضربه ایستگاهی و با یک ضربه سر به گل رسیدند تا بار دیگر نتیجه بازی برای هر دو تیم مساوی باشد. در 5 دقیقه پایانی نیمه دوم وقت های اضافه هم این روس ها بودند که با اتکا به تشویق های پرشور هوادارانشان بیشتر و باانگیزه تر حمله می کردند اما نتوانستند به گل برسند تا ضربات پنالتی تعیین کننده برنده این دیدار حساس و تماشایی باشد.

برای روس ها دنیس چریشف در دقیقه 31 و ماریو فرناندس در دقیقه 115 و آندری کراماریچ در دقیقه 40 و دوماگوچ ویدا در دقیقه 101 گلزنی کردند.

در ضربات پنالتی اما زور روسیه میزبان و تماشاگران پرشمارش به کرواسی و دروازه‌‌بانش نرسید و با یک پنالتی که سوباشیچ با مهارت گرفت و پنالتی دیگری که بازیکن روسیه از دست داد و به بیرون زد کرواسی راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی شد تا با انگلیس روبه رو شود.

41258