مدافع ایرانی دو فصل اخیر السد قطر اعلام کرد فصل آینده برای تیم دیگری به میدان خواهد رفت.

پورعلی‌گنجی به یک تیم اروپایی می‌رود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  "ورزش سه"، مرتضی پورعلی‌گنجی در دو سال اخیر یکی از مهره‌های ثابت و تاثیرگذار السد قطر بوده که علاوه بر حضور موفق در کارهای دفاعی، در امر گلزنی هم آمار خوبی با زدن 8 گل داشته ولی او حالا بعد از درخشش در جام جهانی روسیه تصمیم گرفته راهی باشگاهی اروپایی شود.

این مدافع میانی 26 با عملکردی که در بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی داشت، مورد توجه تیم‌های اروپایی قرار گرفته و به همین منظور به باشگاه السد قطر اعلام کرده قراردادش را تمدید نمی‌کند.

پورعلی‌گنجی امشب در برنامه بیست هجده شبکه سه با تایید جدایی‌اش از السد، اعلام کرد: باشگاه السد به من پیشنهاد تمدید قرارداد داد ولی شرایط من با دو سال قبل فرق می‌کرد و مبلغی به آنها گفتم که زورشان نمی‌رسید.
او ادامه داد: یک زمانی گفتم باید از فوتبال ایران بروم که راهی لیگ چین شدم؛ پس از آن تصمیم گرفتم به قطر بروم و حالا زمان جدایی‌ام از لیگ ستارگان است چون تجربه لازم را کسب کردم و می‌خواهم در یک تیم معمولی اروپایی بازی کنم.

مدافع تیم ملی ایران اضافه کرد: خدا را شکر اتفاقات خوبی می‌افتد و واقعیت این است پول برای من مهم نبود؛ از ترکیه و سه تیم قطری غیر از السد پیشنهاد داشتم؛ حتی مبلغی بالاتر از باشگاه السد به من در قطر پیشنهاد شده ولی اصلا پول مهم نیست و پیشرفتم اهمیت دارد که امیدوارم خدا هم کمک کند.

با این شرایط، تقابل مرتضی پورعلی‌گنجی به همراه السد قطر در مرحله یک چهارم نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال اتفاق نمی‌افتد و او با جدایی از السد و برخلاف دو فصل اخیر برابر تیم‌های ایرانی بازی نمی‌کند.
43 43