سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: با توجه به این که کمتر از 24 ساعت 2 بازیکن خود را از دست دادیم باید اذعان کرد که بازی بسیار سختی برابر حریف داشتیم.

جان توشاک: بازی سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داشتیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایرنا جان توشاک روز جمعه پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از آغاز بازی تنها 2 بازیکن روی نیمکت داشتیم و از این جهت آسیب بسیاری به تیم ما وارد شد و از سوی دیگر گرمای هوا کار ما را سخت تر کرده بود.
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با اشاره به این که در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم افزود: ما بازیکنان خوب و مستعدی در اختیار داریم و رفته رفته سعی می کنیم نتایج دلخواه هواداران را کسب کنیم.
وی با اشاره به این که در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم افزود: ما بازیکنان خوب و مستعدی در اختیار داریم و رفته رفته سعی می کنیم نتایج دلخواه هواداران را کسب کنیم.
وی با اشاره به این که چهار بازی اول لیگ همیشه سخت است افزود: با توجه به این که نفت مسجدسلیمان اولین بازی خود را در لیگ برتر انجام می داد از تمرکز بالایی برخوردار بود و می‌خواستند پیروز میدان شوند اما در کل با توجه به مشکلاتی که قبل از شروع فصل داشتیم یک امتیاز برای ما نتیجه خوبی بود.
توشاک در خصوص بازی گفت: در بازی امشب چند شانس گلزنی خوب داشتیم که نتوانستیم از آن های به خوبی بهره ببریم و امیدوارم در آینده بتوانیم از بازیکنان خارجی که جذب کردیم به خوبی استفاده کنیم و ضعف های خود را برطرف کنیم.
دیدار بین دو تیم نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی تبریز روز جمعه در مسجدسلیمان برگزار شد و در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.
6064/9789