سعید رجبی تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی ایران، به مدال طلای بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا رسید.

بعد از کشتی تکواندو پرچمدار شد / چهارمین طلای بازی‌های آسیایی را  سعید رجبی در سنگین‌وزن گرفت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری خبرآنلاین؛ در پایان سومین روز از رقابت‌های تکواندوی هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی، سعید رجبی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم ایران با پیروزی در مبارزه فینال، به مدال طلای این مسابقات دست پیدا کرد. هوگوپوش سنگین وزن ایران که با شکست 11 بر 7 تکواندوکار قراقستان راهی مبارزه فینال شده بود، در این مرحله به مصاف "دمیتری شوکین" ازبکستانی رفت و با حساب 2 بر 1 در راند طلایی پیروز شده و به مدال طلا رسید. رجبی برای رسیدن به فینال وزن ۸۰+ کیلوگرم، تکواندوکارانی از کره‌جنوبی، چین و قزاقستان را از پیش رو برداشته بود. رجبی اولین طلایی تکواندو در بازیهای آسیایی است.
اما در بخش بانوان، پریسا جوادی تکواندوکار وزن ۵۷- کیلوگرم تیم‌ ‌ملی ایران بود که در گام نخست به مصاف "مارژان تولپبرگنوا" از قزاقستان رفت. او با حساب 10 بر 15 نتیجه را واگذار کرده و از گردونه مسابقات کنار رفت.
همچنین زهرا پور اسماعیل که تکواندوکار وزن ۶۷+ کیلوگرم تیم بانوان ایران بود،‌ در مبارزه اول "اسوتلوا اوسیپوا" از قزاقستان را پیش رو داشت که با شکست 3 بر 6 مقابل این حریف، وداع زود هنگامی با بازی‌های آسیایی جاکارتا داشت.