سرمربی تیم ملی فوتبال بولیوی گفت: دیدار با ایران فرصت خوبی برای بازیکنان جوان ما است؛ چرا که رسیدن به جام جهانی 2022 قطر را هدف قرار داده ایم.

سرمربی تیم ملی بولیوی: هدف ما صعود به جام جهانی قطر است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایرنا، «سزار فاریاس» روز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه با تیم ملی ایران گفت: مسابقه عالی و جالبی از دو تیم از دو قاره در پیش خواهد بود. ایران با حضور کی روش که مربی قابلی است، عملکرد خوبی در جام جهانی 2018 روسیه داشت و به خصوص این تیم در فاز دفاعی از قدرت بالایی برخوردار است که می تواند دیدار دو تیم را جذاب کند.
وی اظهار داشت: بولیوی از آمریکای جنوبی است که تیم های، بزرگی مانند آرژانتین، برزیل، کلمبیا و پرو در این کنفدراسیون حضور دارند و سبب می شود رقابت خیلی سخت شود. ما نیز مانند ایران برای موفقیت تلاش می کنیم و رسیدن به جام جهانی 2022 قطر را هدف قرار دادیم.
سرمربی تیم فوتبال بولیوی ادامه داد: دیدار با ایران فرصت خوبی برای بازیکنان جوان ما است تا خود را نشان دهند و به آمادگی مطلوب برسند.
فاریاس، درباره اینکه آیا با تیم کامل خود به ایران آمده یا خیر؟ اظهار داشت: بازیکنان خوبی در اختیار داریم که از نظر سازماندهی بسیار خوب عمل می کنند. ایران نیز از نظر تاکتیکی و تکنیکی از تیم های برتر آسیا است و خوشحالیم که با ‌آنها دیدار دوستانه داریم. بر همین اساس تلاش کادر فنی این است که بازیکنان با شرایط مسابقه های مهم بیشتر درگیر شوند و خود را برای دیدارهای مهمتر آماده کنند.
وی ادامه داد: البته با توجه با مسافت زیاد بولیوی تا ایران، دیدار پیش رو به آمادگی بیشتر بازیکنان ما برای شرایط خاصی همچون مسیر طولانی نیز کمک می کند.
تیم ملی فوتبال ایران در راستای برنامه های آماده سازی خود به منظور حضور در جام ملت های آسیا 2019، 24 مهر ماه در ورزشگاه آزادی مقابل تیم ملی بولیوی به میدان می رود.
هفدهمین دوره جام ملت های آسیا از 15 دی در کشور امارات آغاز می شود و تیم ملی ایران در مرحله گروهی با تیم های یمن، ویتنام و عراق رقابت می کند.
ادامه دارد
ورزشی**9029**1067**1584