سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ماشین‌سازی گفت: تساوی نتیجه چندان بدی هم نبود.

شفر:صفر - صفر نتیجه بدی نیست/ در تهران عده‌ای منظورم را متوجه نمی‌شوند / کریمی را چند هفته‌ای در اختیار نداریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایلنا، وینفرد شفر بعد از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: در نیمه اول فرصت خوبی داشتیم که بازی را یک بر صفر کنیم، پاس خوب قائدی برای صیادمنش بود ولی گل نشد، علی کریمی در این نیمه مصدوم شد و امیدوارم که بازوی او نشکسته باشد.

او ادامه داد: تیمی که خوب ضد حمله می‌کرد ماشین سازی بود، وقتی اتفاقات بازی را کنار هم می‌گذارم می بینم که صفر صفر نتیجه بدی هم نبود! با از دست دادن کریمی او را هم مثل منتظری که از لیدرهای ما است چند هفته ای در اختیار نداریم. نکته ای که به بازیکنانم گفتم این بود که اول صبر کنند تا حریف به سمت گل ما بیاید تا ما بعد از آن حمله کنیم. چون نمی‌خواستیم با توپ‌های بلند بازی کنیم. در نیمه دوم تبریزی و صیادمنش فرصت خوبی داشتند ولی از دست رفت.

سرمربی استقلال ادامه داد: بازیکنان جوان باید در این شرایط قرار بگیرند تا تجربه به دست بیاورند. ما در این چند هفته نتایج خوبی نگرفتیم و امروز هم سعی کردیم بازی را ببریم اما من امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و بهتر شویم. زمانی که سبک بازی حریف را ببنید به این می‌رسید که آنها دنبال ضد حمله بودند. به همین دلیل نمی‌شد با پاس بلند به گل برسیم چون حریف گلر بلند قدی داشت. در تیم ما هیچ‌کس بزرگتر از استقلال نیست و نظم تیمی در استقلال از همه چیز برای من مهم‌تر است. رضا آذری زمانی که به بازی آمد کمی مضطرب بود ولی رفته رفته بازی خوبی انجام داد و شاید در بازی آینده هم برای ما بازی کند.

خبرنگاری در خصوص نتیجه مساوی در این دیدار و عملکرد جابر انصاری پرسید و اشاره کرد که آیا قبول دارد خط دفاع استقلال دچار مشکل و کم‌کاری بود که شفر در این خصوص گفت: شما صد تا سوال پرسیدید که من باید همه را در قالب یک سوال جواب بدهم! البته این یک شوخی بود. من به شما گفتم زمانی که فوتبال بازی کنیم شانس گلزنی داریم. در نیمه اول اگر قائدی گل می‌زد شرایط بازی عوض می‌شد، او جوان است و به خاطر همین ناراحت بود.

وی تاکید کرد: انصاری وقتی در شهر خودش بازی می‌کند می‌تواند برای ما موثر باشد. زمانی که فرشید باقری اشتباه کرد توپ در اختیار مهاجان آنها قرار گرفت که رحمتی سیو خوبی کرد. ما مهاجم 2 متری نداریم و دنبال بازی مستقیم نیستیم. صیادمنش و قائدی هم باید یاد بگیرند. اگر شرایط فصل قبل را داشتیم من می‌گفتم که بازی صفر صفر بد بود. این استقلال اول باید یاد بگیرد که بازی‌هایش را ببرد. امروز چند بازیکن را در اختیار نداشتیم، مثلا حسینی بازی نکرد چون امروز نیاز به یک لیدر و راهنما در زمین داشتیم. سهرابیان و دانشگر هم برای اولین بار بود که کنار هم بازی می‌کردند. به همین دلیل است که می‌گویم با این اتفاقات و تغییرات صفر صفر بد نبود. البته این بازی تمام شده و باید منتظر وضعیت کریمی باشیم. شاید خیلی ها در تهران متوجه منظور من نشوند ولی فوتبال یک بازی گروهی است و مثل فرمول ریاضی نیست که ما آن را به یکباره حل کنیم.ما باید روی اشتباهاتمان کار کنیم تا به شرایط مد نظرمان برسیم.

شفر در پایان گفت: شما بازی با سپاهان را دیدید، بازیکن حریف خودش را به زمین زد و داور علیه ما پنالتی گرفت ولی کمک داور تصمیم داور را برگرداند. امروز هم مشابه این اتفاق افتاد و داور باهوش عمل کرد. این ۱۱ بازیکنی که امروز بازی کردند پیش از این همه با هم در کنار هم بازی نکردند. میثم تیموری برای اولین بار برای ما بازی کرد. به اصطلاحی ما باید با دو پای مان روی فرش باشیم و صبر داشته باشیم.