معاون باشگاه استقلال هر گونه بحثی درباره بازگشت سرور جپارف و مامه تیام به استقلال را تکذیب کرد و گفت هنوز درخواستی برای این موضوع مطرح نشده و تنها رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند.

واکنش باشگاه استقلال به بازگشت تیام و جپارف
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایسنا، علی خطیر، معاون باشگاه استقلال درباره وضعیت اسشتقلال اظهار کرد: تیم ما الآن در حال تمرین کردن است و سه بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند. امیدوارم با تمرینات خوبی که داریم نقاط ضعف و قوت تیم شناسایی شود تا پس از فیفادی حضور پرقدرتی در لیگ داشته باشیم.

او ادامه داد: هم‌چنین اگر سرمربی باشگاه تصمیم بگیرند که بازیکنانی به فهرست تیم در نیم‌فصل اضافه شوند، این کار را می‌کنیم. هنوز درخواستی مطرح نشده است اما در طول این هفته با شفر نشستی خواهیم داشت تا به ما اطلاع دهد که چه کسی اضافه شود و چه کسانی نیز از فهرست تیم کنار گذاشته شوند. هم‌چنین درباره نقاط ضعف و قوت تیم هم بحث خواهیم کرد تا تیم را تقویت کنیم و بازیکنی جدید بگیریم. حتی اگر قرار است که کسی به نیمکت اضافه شود، منتظریم تا به ما اطلاع دهند. هر کسی که نیاز باشد را برای تیم جذب خواهیم کرد تا استقلال با قدرت راهی نیم‌فصل دوم شود.

خطیر درباره جذب تیام و جپارف در نیم فصل گفت: من هم خودم از طریق رسانه‌ها متوجه این موضوع شدم. بازار شایعات همیشه در رسانه‌های ورزشی داغ بوده است. من در جریان نیستم و خواسته‌ای وجود نداشته است. یکی دو روزنامه این مطالب را نوشته بودند که سرخط قشنگی نیست. چنین صحبت‌هایی بازار نقل و انتقالات را تحت تاثیر قرار می‌دهد و قیمت بازیکنان را افزایش می‌دهد. رسانه‌ها اجازه دهند تا باشگاه در آرامش کار خود را انجام دهد و بهتر است قیمت بازیکنان را از این طریق افزایش ندهیم.

ادامه داد...