تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی برابر فلسطین با تساوی دور از انتظار یک بر یک متوقف شد تا در آستانه جام ملت های آسیا، گام لرزانی را برداشته باشد.

تساوی دور از انتظار در اولین گام / تیم ملی فوتبال ایران برابر فلسطین متوقف شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایرنا؛ دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برابر فلسطین پشت درهای بسته ورزشگاه الدحیل شهر «دوحه» قطر و با قضاوت داوران عراقی برگزار شد.
تیم ایران اردوی آماده سازی خود برای حضور قدرتمند در جام ملت های آسیا را در دوحه برپا کرده است.
جام ملت های 2019 از روز 15 دی ماه به میزبانی امارات برگزار می شود و ایران در مرحله گروهی با یمن، ویتنام و عراق دیدار می کند.
در نیمه نخست دیدار امروز حملات تیم ایران نتیجه ای نداشت و چند موقعیت مناسب که بیشتر آنها را «مهدی طارمی» از دست داد، به گل تبدیل نشد.
حملات ایران در نیمه دوم شدت بیشتری پیدا کرد و در دقیقه 50 «مهدی طارمی» از شلوغی جلوی دروازه حریف بهره برد و بالاخره موفق به گلزنی شد.
بازیکنان فلسطین در این دیدار عملکرد خوبی داشتند و چند مرتبه دروازه ایران را تهدید کردند.
در دقیقه 83 حمله این تیم با برخورد توپ به دست «محمدحسین کنعانی زادگان» نیمه کاره ماند که داور این صحنه را پنالتی ندانست. این تصمیم، اعتراض شدید اعضای تیم فلسطین را به همراه داشت.
بازی شجاعانه تیم فلسطین در دقیقه 90 نتیجه داد و «جاناتان زوریلا» که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود، کار را به تساوی کشاند.
در نهایت شاگردان «کارلوس کی روش» که در این بازی عملکرد خوبی نداشتند به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
ملی پوشان فوتبال کشورمان در دیگر دیدار دوستانه خود در اردوی قطر، روز دهم دی ماه به مصاف تیم ملی قطر می روند.
**ترکیب ایران:
علیرضا بیرانوند(سیدحسین حسینی)، پژمان منتظری(محمدرضا خانزاده)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، میلاد محمدی، روزبه چشمی(امید ابراهیمی)، احمد نوراللهی، اشکان دژاگه(مسعود شجاعی)، مهدی ترابی(وریا غفوری)، مهدی طارمی و سردار آزمون(علی علیپور)
**ترکیب فلسطین:
رامی حماده، عبدالطیف البهداری، محمد صالح، معصب بطاط، عبدالله جابر، محمد درویش(شادی شعبان)، بابلو برافو، سامح مراعبه(محمد رشید)، عدی الدباغ(نورام بوئنا)، یاسر اسلامی و خالد سالم(جاناتان زوریلا)