شیاطین سرخ منچستریونایتد تحت هدایت «اوله گانر سولسشر» سرمربی جدید و موقت خود به چهارمین پیروزی متوالی دست یافتند.

 آتش بازی منچستر ادامه دارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایرنا؛ دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه های انگلیس، چهارشنبه شب و بامداد پنجشنبه با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد که نیوکاسل در حضور بیش از چهل هزار تماشاگر ورزشگاه «سنت جیمزس پارک» با حساب دو بر صفر مغلوب منچستریونایتد شد.
«روملو لوکاکو» و «مارکوس راشفورد» برای میهمان گلزنی کردند تا منچستریونایتد با 38 امتیاز به رتبه ششم رسیده و امیدهای خود را برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا افزایش دهد.
این چهارمین پیروزی متوالی شیاطین سرخ با هدایت «اوله گانر سولسشر» سرمربی جدید و موقت این تیم بود.
سران باشگاه منچستر، یک ماه قبل و پس از برکناری «خوزه مورینیو» از هدایت تیمشان به طور موقت سولسشر را به عنوان سرمربی برگزیدند.
شیاطین سرخ از زمان هدایت این مربی جوان در چهار دیدار متوالی برابر کاردیف، هادرسفیلد، بورنموث و نیوکاسل به برتری رسیده و 14 گل به ثمر رسانده اند.
به نظر می رسد با ادامه احتمالی این روند در دیدارهای آتی، سولسشر به زودی از سوی مالکان باشگاه منچستر حکم سرمربیگری قطعی خود را دریافت کند.
در دیگر دیدار مهم همزمان، چلسی در ورزشگاه «استمفورد بریج» شهر لندن از پس ساوتهمپتون برنیامد و با تساوی بدون گل متوقف شد تا با 44 امتیاز در جایگاه چهارم باقی بماند. با این اوصاف امیدهای شاگردان « مائوریسو ساری» در تیم چلسی برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس به کمترین حد ممکن رسید.

**نتایج دیدارها بدین شرح است:
وستهام 2 - برایتون 2
ولورهمپتون صفر - کریستال پالاس 2
بورنموث 3 - واتفورد 3
چلسی صفر - ساوتهمپتون صفر
هادرسفیلد یک - برنلی 2
نیوکاسل صفر - منچستریونایتد 2
در آخرین و حساسترین دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاه های انگلیس از ساعت 23 و 30 دقیقه پنجشنبه شب، منچسترسیتی که در رتبه دوم قرار دارد از لیورپول صدرنشین پذیرایی می کند.
در حال حاضر لیورپول 54 و منچسترسیتی 48 امتیازی هستند و نتیجه این دیدار، تاثیر زیادی در تعیین قهرمان فصل جاری این مسابقات دارد.
شبس**ورزشی**3783** 1917