مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان از دید سایت اماراتی، ستاره شب سوم از مسابقات جام ملت‌های آسیا بوده است.

جام آسیایی/ طارمی قهرمان و بهترین بازیکن روز سوم + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری تسنیم ، سایت «اسپورت 360» امارات در پی برتری 5 بر صفر شب گذشته (دوشنبه) تیم ملی فوتبال ایران مقابل یمن در گروه D جام ملت‌های آسیا 2019، از مهدی طارمی به عنوان قهرمان روز سوم این مسابقات یاد کرد.

در گزارش این سایت اماراتی آمده است؛ «تیم ملی ایران با برتری 5 بر صفر مقابل یمنِ تازه‌وارد خط و نشان کشید که مدعی کسب چهارمین عنوان قهرمانی‌اش در این رقابت‌هاست. در این گزارش ما نگاهی دقیق‌تر به عملکرد مهدی طارمی، مهاجم پرانرژی ایران داشته‌ایم که واقعاً عملکردش برای تیم ملی درخشان بود.

مهدی طارمی در این بازی ویرانگر بود و در کنار به ثمر رساندن دو گل و دادن یک پاس گل، دقت پاس بالایی هم داشت، اما او 12 بار توپ را لو داد و در حفظ توپ می‌توانست بهتر کار کند. طارمی اما در 5 مورد توپ لو رفته را پس گرفت، بنابراین باید برای کار او بابت تعقیب بازیکنان حریف بابت بازپس‌گیری توپ ارزش قائل شد. به هر حال انتقاد از طارمی درست نیست چون او ستاره سه‌شنبه شب جام ملت‌ها بود.

با داشتن بازیکنی در سطح طارمی، ایران را می‌توان تیمی خطرناک در حمله دید. کارلوس کی‌روش استعدادهای هجومی زیادی در احتیار دارد که مستعدترین آنها علیرضا جهانبخش، مهاجم برایتون است که فصل گذشته عنوان آقای گلی مسابقات اردویژه هلند را از آن خود کرد و در بازی شب گذشته هم نیمکت‌نشین بود».

«اسپورت 360» به مهدی طارمی نمره 9 از 10 را داده است.

طارمی قهرمان روز سوم مسابقات جام ملت‌های آسیا + عکس