پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ویتنام تا پایان نیمه اول با پیروزی ایران در جریان است.

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین بازی گروه D جام ملت‌های آسیا 2019، از ساعت 14:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی و به قضاوت محمدتقی الجعفری سنگاپوری به مصاف ویتنام رفت.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، وریا غفوری، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، وحید امیری، اشکان دژاگه، سامان قدوس، مهدی طارمی و سردار آزمون.

ترکیب ویتنام: دو دوی‌مان، کوئه‌انگوک‌آی، بوی‌تین‌دونگ، دوآن‌وان‌هائو، نگوئن‌ترانگ‌هوانگ، نگوئن‌کونگ‌پونگ، فام‌دوک‌هوی، دو‌هونگ‌دونگ، نگوئن‌کوانگ‌های، فان‌وان‌دوک و دانگ‌فان‌لام.

دقیقه 7: توپ‌ربایی اشکان دژاگه و پاس عمقی او برای سرداز آزمون، مهاجم تیم ملی را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما دروازه‌بان ویتنام زودتر از آزمون به توپ رسید.

دقیقه 10: اشکان دژاگهضربه کرنر را به محوطه جریمه ویتنام ارسال کرد که با وجود پرواز چند بازیکن برای زدن ضربه سر، موقعیتی نصیب ملی‌پوشان ایران نشد.

دقیقه 16: پاس عمقی اشکان دژاگه به سامان قدوس رسید که ضربه این بازیکن را دو دوی‌مان دروازه‌بان ویتنام راهی کرنر کرد.

دقیقه 18: داور سنگاپوری خطای مهدی طارمی روی بازیکن ویتنام را خشن تشخیص داد و مهاجم تیم ملی را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 21: دژاگه کاپیتان تیم ملی که محور اصلی حملات ایران است، با حرکات تکنیکی توپی را به محوطه جریمه حریف ارسال کرد، اما وحید امیری و مهدی طارمی نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.

دقیقه 25: توپ ارسالی این بار از سوی وریا غفوری به طارمی رسید و مهاجم تیم ملی پس از کنترل توپ، با روی پا اقدام به شوت زدن کرد که ضربه او به مدافعان ویتنام خورد.

دقیقه 26: امید ابراهیمی پاسی را به سردار آزمون داد و این بازیکن از زاویه بسته شوت زد که دروازه‌بان ویتنام توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 36: ایران صاحب ضد حمله شد و وحید امیری پاس عرضی به سردار آزمون داد که ضربه این بازیکن راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 38: ایران با گل آزمون یک بر صفر جلو افتاد و با همین نتیجه به رختکن رفت.