تیم رئال مادرید که روزهای سختی را پشت سر می گذارد در صورتی که امروز (یکشنبه) در بازی خارج از خانه موفق به شکست رئال بتیس نشود، رکورد بدترین نتیجه خود از حیث امتیازات کسب شده در یک نیم فصل را از آغاز قرن بیست و یکم خواهد شکست.

رئال مادرید اگر بتیس را نبرد بدترین رکورد از آغاز قرن 21 را ثبت می کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایرنا، شبکه فاکس اسپورتس روز یکشنبه نوشت: تیم رئال مادرید امروز در حالی به بتیس سفر می کند که سابقه تاریخی آنان به شدت در معرض خطر قرار گرفته و نگرانی بابت ثبت رکوردی نزولی، روی کاروان این تیم سایه انداخته است؛ در واقع ناکام ماندن آنان از کسب سه امتیاز بازی مقابل رئال بتیس، رکورد بدترین نیم فصل آنها از حیث امتیاز را از آغاز قرن جدید، خواهد شکست.
شاگردان «سانتیاگو سولاری» با 30 امتیاز از 18 بازی و اختلاف 10 امتیازی نسبت به بارسلونای صدرنشین در رتبه پنجم لالیگا جا خوش کرده اند.
در این بین، در صورتی که کهکشانی ها در شکست دادن بتیس ناکام بمانند، با کسب کمتر از 33 امتیاز از 19 بازی، رکورد پیشین خود را از این حیث که در فصل 2005 - 2006 برجای گذاشته اند، خواهند شکست.
رئالی ها تا اینجای کار به هیچ عنوان روزگار خوبی را سپری نمی کنند؛ در واقع پس از انتصاب «یولن لوپتگی» سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا که به دلیل انجام مذاکرات با کهکشانی ها در حین انجام وظیفه برای لاروخا، در فاصله 2 روز مانده تا آغاز جام جهانی روسیه از سمتش برکنار شد و در ادامه هم به واسطه نتایج ضعیف و شروع ناامید کننده در لالیگا، مجبور به ترک سانتیاگو برنابئو شد، بحران ناتمامی در آسمان مادرید کلید خورده است.
در ادامه سناریو تلخ مادرید، اوضاع کمی سر و سامان گرفته رئالی ها پس از انتصاب «سانتیاگو سولاری» سرمربی تیم دوم رئال به عنوان سرمربی موقت کهکشانی ها، بار دیگر در سراشیبی سقوط افتاد و این در حالی است که «فلورنتینو پرز» رئیس این باشگاه با مشکلات زیادی از جمله مجموعه ای پا به سن گذاشته و همچنین جستجو برای یافتن سرمربی قابل اعتماد، دست و پنجه نرم می کند.
در این بین، براساس گزارش ها پرز به اختصار از برنامه هایش برای اعمال تغییراتی کلی در مجموعه تیم پرده برداشته است؛ تغییراتی از جمله کنار گذاشتن بزرگانی همچون «سرخیو راموس»، «گرت بیل» و «لوکا مودریچ» و جایگزین کردن آنها با ستاره هایی همچون «ادن هازارد»...
علاوه بر این، رئیس دمدمی مادریدی ها نسبت به بازگردان «خوزه مورینیو» سرمربی برکنار شده منچستریونایتد به راس کادر فنی این تیم ابراز علاقه کرده و در این بین گزارش هایی نیز از اظهارنظرهای آقای خاص پرتوقع نیز منتشر شده است؛ گزارش هایی که از درخواست مورینیو برای به خدمت گرفتن «آیتور کارانکا» سرمربی مستعفی تیم ناتینگهام فارست توسط پرز حکایت دارد.
ورزشی**3991**9129