ذوبی‌ها بعد از محمدرضا خلعتبری دومین بازیکن تاثیرگذارشان را هم از دست داده‌اند و باید خود را برای بازی با الغرافه آماده کنند.

غیبت ستاره ذوب‌آهن در جدال با الغرافه قطر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خبر مصدومیت محمدرضا خلعتبری و پارگی رباط صلیبی در اولین بازی فصلش برای ذوب‌آهن بدترین خبر برای منصوریان و سبزپوشان اصفهانی بود. این بازیکن برای رفع نقاط ضعف ذوبی‌ها به خدمت گرفته شده بود و حالا دست کادر فنی این تیم را بسته تر از قبل کرده است.


اما خبر می‌رسد که سیدمحمدرضا حسینی، دیگر وینگر تاثیرگذار این تیم هم به علت مصدومیت جدال حساس و سرنوشت‌ساز با الغرافه قطر را از دست داده تا دومین شوک هم به منصوریان و ذوب‌آهن وارد شده باشد. حسینی که در نقل و انتقالات زمستانی پیشنهادات مختلفی از تیم‌های لیگ برتری داشت در ذوب ماندنی شد تا نیم فصل دوم خوبی را همراه با دیگر یارانش رقم بزند.


این هافبک که به علت مصدومیت جدال هفته اول با نساجی و هم‌چنین مسابقه حساس روز گذشته با الکویت را از دست داده بود به بازی با الغرافه هم نخواهد رسید تا بعد از خلعتبری دومین بازیکن مصدوم ذوب‌آهن باشد. شاگردان منصوریان سه شنبه هفته آینده در آخرین گام خود در مرحله پلی آف مقابل الغرافه قرار می‌گیرند و در صورت کسب برد به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می‌کنند.