ایرج عرب می‌گوید باشگاه پرسپولیس آماده است هر کمکی که برای آوردن var به ایران لازم است را انجام دهند.

عرب: آماده کمک برای جدی شدن سیستم  VAR هستیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، ایرج عرب در گفتگو با خبرنگاران در پایان بازی پرسپولیس گفت: خداراشکر نتیجه خوبی گرفتیم، بازی خوبی بود، تشکر میکنم از بازیکنان، کادرفنی که دل هواداران را شاد کردند و خیلی خوشحالم.

عرب در خصوص وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: وضعیت مالی باشگاه نه میتوان گفت که بد است و نه می‌توان گفت خوب است. ما هزینه ها را مدیریت می‌کنیم، در این چند وقت جلسه هایی که داشتیم در حوزه درآمد زایی و اسپانسرینگ بود. بالاخره باید درآمدها بیشتر شود چون هزینه ها باتوجه به نوسانات ارزی و تورم، رو به بالا است و باید درآمد ها را هم متناسب با آن کنیم.

او درباره اشتباهات داوری هم گفت: مسائل داوری فکر میکنم مسائل فنی است، قبلاً راجع به داوری صحبت کردم و نمیخواهم بازهم تکرار کنم. تاکید داریم که بحث وی آی ار را ریاست محترم فدراسیون و سازمان لیگ این را جدی تر پیگیری کنند، ما با این موضوع موافقیم و همکاری های کامل را خواهیم داشت و هر کاری که لازم باشد را از سمت باشگاه انجام میدهیم.

وی افزود: هرکاری که لازم باشد باشگاه در خصوص حقوقش انجام می‌دهد. اجازه بدهید در مورد مسائل داوری اهل فن صحبت کنند.

عرب درباره رسن هم عنوان کرد: مشکلی برای تمدید رسن نداریم و نگرانی نیست.

مدیر سرخ ها درباره حواشی اطراف تیم پرسپولیس و شایعاتی مبنی بر قهرمان کردن پرسپولیس هم گفت: ما بدون حاشیه تلاش میکنیم برای قهرمانی. تمام سازوکار برای قهرمانی را سعی میکنیم آماده کنیم، خودمان سعی میکنیم از حاشیه دور باشیم و اجازه ندهیم حاشیه ها به تیم ها و کادرفنی رسوخ کند و از هواداران هم میخواهیم صبر کنند و به این مسائل ورود نکنند.

وی در خصوص هیئت مدیره پرسپولیس و نام هایی که مطرح می‌شود، اظهار داشت: اسامی این ها بیشتر گمانه زنی است، من پریشب پیش آقای وزیر بودم و فکر میکنم تا چند روز نهایی شود.

عرب در پاسخ به سوالی راجع به این شایعه که آیا برانکو به تیم ملی می‌رود و قطبی جانشین او می‌شود، گفت: این ها شایعه است، به آن ها اکتفا نکنیم.