مثلث آنلاین: تیم امید ایران در ایام عید نوروز سه دیدار مهم و حساس را پیش رو دارند.

آزادی اجازه نداد امید در پاس بازی می کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایلنا، اسامی 30 بازیکن جهت شرکت در اردوی تیم امید ایران روز گذشته از سوی زلاتکو کرانچار اعلام شد و بازیکنان دعوت شده باید روز شنبه هفته آینده در محل آکادمی المپیک خود را معرفی کنند.

نکته جالب در این دوره از اردوی آماده سازی شاگردان زلاتکو که آخرین اردو پیش از حضور در مسابقات مقدماتی المپیک 2020 توکیو است، حضور 5 بازیکن از استقلال تهران است که بیشترین سهم از بین تیم‌های لیگ برتری را به خود اختصاص داده است.

طبق قرعه کشی که سه ماه پیش صورت گرفت تیم امید ایران در بازی‌های مقدماتی المپیک 2020 توکیو در گروه C قرار گرفت. ملی پوشان باید در این گروه با عراق، یمن و ترکمنستان رقابت کنند. امیدهای ایران بیش از 4 دهه است که برای صعود به المپیک تلاش می‌کنند اما موفق به کسب سهمیه نمی‌شوند و این در حالی است که این دوره به احتمال قوی آخرین دوره حضور فوتبال در المپیک است.

طبق برنامه‌ای که اعلام شده تیم امید دوم فروردین ماه نخستین مسابقه خودش را برابر ترکمنستان برگزار می‌کند. دومین بازی شاگردان کرانچار روز چهارم فروردین برابر یمن برگزار می‌شود و سومین مسابقه روز ششم فروردین برابر عراق انجام خواهد شد.

طبق درخواستی که زلاتکو داشت احتمال برگزاری مسابقات تیم امید در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی وجود داشت اما با مخالفت مسئولان ورزشگاه آزادی با توجه به فشرده بودن برنامه مسابقات، تیم امید در ورزشگاه پاس واقع در اکباتان مقابل رقبا صف آرایی می‌کنند.