مثلث آنلاین: تیم فوتبال ملوان انزلی در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ دسته اول مقابل میزبان خود فجر شهید سپاسی شیراز تن به شکست دو بر صفر داد.

شکست ملوان مقابل فجر سپاسی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، دو تیم فوتبال ملوان انزلی و فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ دسته اول از ساعت 14:30 در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: فرهاد امینی

کمک ها: علی دودانگه و رضا درویشی

داور چهارم: علی ابراهیمی

ناظر: عبدالرسول استادزاده

ترکیب فجر شهید سپاسی شیراز:

سعید جلالی، اکبر بختیاری، مجید بهروزی، جواد جلالی، سید جلال عبدی، سیامک کوهنورد، علی حیدرنیا، عباس بوعذار، محمدحسین کریمزاده، میلاد غریبی، بابا محمدی‌.

سرمربی: داوود مهابادی

شاگردان محمد احمدزاده در نیم فصل دوم بهترین تیم لیگ بوده و بحران ابتدای فصل را به دست فراموشی سپرده است، این تیم با 25 امتیاز در مکان دهم جدول جای داشته و در شیراز به مصاف فجر 27 امتیازی می‌رود.

فجری‌ها خیلی زود و در دقیقه 10 توسط علی‌اکبر حیدری‌نیا به گل دست یافتند و با همین تک‌گل به رختکن رفتند، نیمه دوم نیز با غافلگیری ملوان آغاز شد و شاگردان مهابادی در دقیقه 51 دومین گل خود را توسط عباس بوعذار به ثمر رساندند، بازی در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود فجر خاتمه یافت.

به گزارش فارس، تیم فوتبال ملوان انزلی در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف شهرداری تبریز می‌رود.

انتهای پیام/3389