مثلث آنلاین: تیم پورتو بامداد پنجشنبه تیم آ.اس رم را در دیداری که به وقت های اضافه کشیده بود شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایرنا؛ بازیکنان این تیم که بیست و چهارم بهمن ماه در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر یک مغلوب تیم آ. اس رم شده بودند، در این بازی دست به کار بزرگی زده و در وقت های قانونی دیدار برگشت با نتیجه 2 بر یک حریف نامدار خود را شکست دادند تا همه چیز مساوی و بازی به وقت های اضافه کشیده شود.
وقت اضافه اول این دیدار گلی در برنداشت و بازی در وقت های اضافی دوم دنبال شد در دقیقه 117 داور در صحنه ای مشکوک به سود تیم پورتو اعلام ضربه پنالتی کرد و « الکس ته یس» آن را به گل تبدیل و رم را از گردونه این رقابت حذف کرد.
این درحالی بود که «سوارس» مهاجم برزیلی پورتو دردقیقه 26 و « موسی ماره گا» مهاجم اهل مالی این تیم دیگر گل های این تیم را دروقت های قانونی به ثمر رسانده بودند.
همچنین «دانیل ده روسی» در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی تنها گل تیم آ. اس رم را درون دروازه پورتو جای داده بود.
بدین ترتیب تیم پورتو درمجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 3 تیم آ. اس رم نامدار را از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کنار زد و به همراه تیم های آژاکس، تاتنهام، منچستریونایتد به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات صعود کرد