مثلث آنلاین: مدیر تیم فوتبال امید به اشاره به موقعیت حساس این تیم برای صعود به مرحله بعدی رقابت های مقدماتی المپیک گفت: با توجه به نتایج کسب شده در این گروه ملی پوشان تنها باید به فکر صعود با پیروزی برابر عراق در آخرین بازی باشند و چاره ای به جز پیروزی نداریم.

استیلی:مجبوریم عراق را ببریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال امید ایران یکشنبه شب در ادامه رقابت های گروه سوم انتخابی المپیک 2020 توکیو تیم یمن را با نتیجه سه برصفر شکست دادند. ملی پوشان در دیدار نخست ترکمنستان را از پیش رو برداشته بودند.
روز گذشته و پیش از دیدار تیم ایران، تیم ملی عراق با نتیجه 2 بر صفر ترکمنستان را شکست داد و با توجه به برد 5 برصفر برابر تیم یمن در صدر جدول رده بندی این گروه باقی ماند.
بازیکنان تیم امید ایران در حساس ترین دیدار گروه سوم رقابت های انتخابی المپیک 2020 توکیو ششم فروردین ماه به دیدار تیم امید عراق می روند.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا از فدراسیون فوتبال، «حمید استیلی» در خصوص دیدار تیم امید ایران مقابل یمن اظهار داشت: در نیمه نخست موقعیت های خوبی به دست آوردیم اما نتوانستیم به گل برسیم و در نیمه دوم با تعویض هایی که داشتیم شاهد تغییر شرایط بازی بودیم. خوشبختانه تعویض های هجومی سبب شد به هدفمان در این بازی برسیم و با 3 گل مقابل یمن پیروز شدیم. همانطور که پیش بینی می شد در این گروه هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد.
استیلی اضافه کرد: در این دیدار به گل های بیشتری نیاز داشتیم و با توجه به نتایجی که کسب شده برای صعود قطعی و صدرنشینی فقط باید به فکر شکست عراق باشیم. در واقع چاره ای به جز پیروزی نداریم و البته فراموش نکنیم که از امتیاز میزبانی استفاده می کنیم. خواسته ما از هواداران فوتبال این است که با پشتیبانی همه جانبه برابر عراق از تیم ما حمایت کنند.
وی خاطر نشان کرد: دیدار مقابل عراق، یک فینال تمام عیار در گروه است و هدفی به جز صعود نخواهیم داشت. درخواست ما این است که هواداران با قدرت از تیم امید حمایت کنند و به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم مجوز صعود را به حمایت تماشاگران و پیروزی برابر عراق کسب کنیم.
ورزشی**1067**2024