برانکو ایوانکوویچ سرمربی کارکشته سرخپوشان پایتخت پس از پیروزی در دربی از مصاف با پیکان به عنوان دیداری سرنوشت ساز یاد کرده بود و پس از پیکان به شاگردانش مسابقه با الاهلی را خاطرنشان می کند.

 برانکو: حالا مهم الاهلی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با پیروزی در دربی تهران به پیکان رسید؛ دیداری که برانکو در مصاحبه هایش پس از غلبه بر رقیب دیرینه از پیروزی در آن به عنوان کلید شادی برای بازیکنانش یاد می کرد و معتقد بود اگر شاگردانش نتوانند مقابل پیکان به برتری برسند، در واقع کاری انجام نداده اند و بهتر است جشن پیروزی در دربی را پس از دیدار برابر پیکان برپا کنند.

برانکو به نظر می رسد با رویه ای که در پیش گرفته هر سال انتظاراتش از شاگردانش را افزایش می دهد و پرسپولیسی‌ها حالا در یکی از سخت ترین برهه های حضور سرمربی کروات در راس کادر مربیگری پرسپولیس قرار دارند.

دربی توان زیادی از بازیکنان پرسپولیس گرفته و آنها امروز در دومین دیدار رسمی سال 1398 به مصاف پیکان رفتند و با دو گل سیامک نعمتی و علی علیپور پیروز شدند؛ مسابقه ای که 5 روز پس از دربی 89 برگزار شد و بخشی از مصاحبه های پس از بازی به خستگی بازیکنان اختصاص داشت ولی بازیکنان باید برای دیداری حساس تر آماده شوند و برانکو هم در کنفرانس خبری همین درخواست را از آنها داشت؛ این یعنی استراحت و شادی به زمان دیگری موکول شود.

نائب قهرمان آسیا که با دیدارهای فشرده سال 97 را خاتمه داد، روز سه شنبه باید در شرایطی با الاهلی مصاف بدهد که فقط یک امتیاز از در دو بازی قبلی برابر پاختاکور و السد دو نماینده ازبکستان و قطر در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا دشت کرده و در قعر جدول قرار گرفته است.

پس برانکو که به خوبی از حساسیت بازی های تیمش در هر دو جبهه لیگ برتر که سرخ ها برای کسب سومین قهرمانی تلاش می کنند و همینطور لیگ قهرمانان آسیا که غفلت در آن می تواند عواقب تلخی برای فینالیست سال گذشته رقابت ها داشته باشد، آگاه است، بار دیگر پس از پیروزی در پسادربی از شاگردانش خواست تا تمام توان و تمرکز خود را برای دیدار بعدی یعنی الاهلی عربستان بگذارند که امتیازات آن نقشی حیاتی درسرنوشت تیم دارند و این یعنی استراحت و شادی در تیم برانکو همچنان ممنوع است، چون هدف ها هنوز به دست نیامده اند.


عکس از امیرحسین خیرخواه

شادی در تیم برانکو بازهم ممنوع است!