تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار رفت خود مقابل الهلال عربستان عازم قطر شده است.

جدید ترین وضعیت استقلال پیش از دیدار حساس با الهلال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار رفت خود مقابل الهلال عربستان عازم قطر شده است. اخبار این تیم را در ادامه می‌خوانید.

* آبی‌پوشان شب گذشته اولین جلسه تمرین خود را در زمین شماره 2 ورزشگاه الاهلی قطر برگزار کردند و هواداران ایرانی زیادی در این ورزشگاه حضور داشتند. قرار است استقلالی‌ها فردا در زمین اصلی تمرین کنند.

* اللهیار صیادمنش و روزبه چشمی دو بازیکن آسیب‌دیده استقلال شب گذشته فقط به دویدن دور زمین پرداختند. قرار است شرایط حضور آنها در میدان مسابقه فردا مشخص شود.

* مسئولان روابط بین‌الملل استقلال دو روز زودتر به قطر رفتند تا شرایط میزبانی از باشگاه الهلال عربستان را فراهم کنند. قرار است این تیم عربستانی با هواپیمای اختصاصی فردا به قطر سفر کند.

* از مسئولان استقلال فقط هادی مباشری معاون اجرایی این باشگاه در قطر حضور دارد و طبق برنامه هم قرار نیست از اعضای هیأت‌مدیره و مدیرعامل در ادامه کسی به اردو اضافه شوند.

* مهدی خانبان آنالیزور استقلال نیز که نامش در فهرست آسیایی این تیم حضور ندارد، به قطر سفر نکرد تا از نزدیک با حضور در قائمشهر دیدار نساجی و سپاهان را تماشا کند.

* قرار است در جلسه امروز مسئولان دو باشگاه ساعت کنفرانس مطبوعاتی و همچنین جلسه هماهنگی مشخص شود.

* دیدار تیم‌های استقلال ایران و الهلال عربستان ساعت 21:30 دقیقه روز دوشنبه هفته جاری در قطر برگزار خواهد شد.