مثلث آنلاین: پیشکسوت آبی پوشان گفت: مدیریت خوبی در استقلال نمی‌بینم و مدیران این باشگاه بیشتر از این که به فکر تیم باشند، به فکر تمجید از وزیر ورزش هستند.

استقلال مدیری می‌خواهد که به درد تیم بخورد نه به درد وزیر ورزش!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گودرز حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مشکل تیم استقلال این روزها فنی نیست، بلکه مشکلات روحی است و دلیل آن هم حاشیه‌هایی است که بعد از دربی تولید شد و هیچ فردی نتوانست آن را مهار کند. حال اگر شرایط روحی بازیکنان برای دیدار با الهلال خوب باشد می‌توان به نتیجه گرفتن در این بازی امیدوار بود و در غیر این صورت شانس مقابل الهلال کم می‌شود.

وی اضافه کرد: جمع کردن حاشیه‌های تیم‌های بزرگ مدیرانی قوی می‌خواهد که از پس این مشکلات بر آید. چیزی که متأسفانه من در استقلال نمی‌بینم.

حبیبی بیان داشت: اینهایی که در استقلال پست دارند مدیر نیستند. هم و غم آقایان تمجید از وزیر ورزش است. به عنوان یک پیشکسوت استقلال و فردی که خاک این فوتبال را خورده می‌گویم این باشگاه مدیرانی می‌خواهد که به درد تیم بخورند نه به درد وزیر.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: اگر مدیریت به فکر تیم بود که یک بچه! نمی‌توانست در زمین و در دیداری به این مهمی تصمیم بزرگی برای پنالتی بگیرد. یا یک بچه نمی‌توانست به خودش اجازه دهد رختکن را به هم بریزد. آقایان اینجا استقلال است… شاید شما جایگاه استقلال را ندانید و آن را با یک تیم معمولی (محلی) اشتباه بگیرید، اما ما می‌دانیم این تیم چه شأن و جایگاهی در فوتبال ایران و آسیا دارد و نباید اعتبار آن را با بچه بازی از بین برد.

وی تصریح کرد: متأسفانه انتخاب‌ها برای مدیریت باشگاه استقلال مدتهاست درست انجام نمی‌شود و این سر منشأ بسیاری از مشکلات است. من نمی‌دانم تصمیم برای آینده استقلال چیست اما اگر خدای ناکرده در این بازی نتیجه نگیرند، باید در این تیم خانه تکانی شود. هم در مدیریت و هم در کادر فنی باید تغییرات ایجاد شود.